Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mindre folk lørdag og søndag ift resten av uka
Vær der tidlig/ved åpning
Begynn innerst i parken eller ved de attraksjonene du helst vil ta
Last ned appen så kan du hele tiden få oppdatert køtid på de store attraksjonene
Bruk god tid evt flere dager så dere slipper stresse for å rekke over
Mindre folk lørdag og søndag ift resten av uka
Vær der tidlig/ved åpning
Begynn innerst i parken eller ved de attraksjonene du helst vil ta
Last ned appen så kan du hele tiden få oppdatert køtid på de store attraksjonene
Bruk god tid evt flere dager så dere slipper stresse for å rekke over
Får dere rommet så tidlig? Ofte er innsjekk etter kl 15 på hotell og det hadde Lalandia også.Vi ankommer Legoland ca 1030, og skal på på hotellet der. Så vi bare laster av, tar oss en matbit på rommet og så går ned, så er nok i parken ca 1130. Vi har 2 dager i Legoland
Vi vurderer Q-bot platinum, slik at vi slipper all ventetid (mest pga min helse som ikke er så bra). Heldigvis er det også flere fine steder å spise der inne så alt er jo på en plass.
Det er vel parkering på hotellet?
Takk for svar, setter stor pris på det.
Gå en dag det regner litt. Mye mindre folk.Jeg har ikke vært der siden jeg var liten og husker ingenting derfra. Hva er dine beste tips for en god opplevelse i Legoland?
Ikke prøvd Q-bot men vurderer det i år for det var tidvis opp mot en times kø da vi var der for noen år siden.Tidlig check inn kl12
Har noen erfaring med Q-bot? Hva vurker de på?Hva er vanlig ventetid der nede?
Ventetiden varierer veldig.Tidlig check inn kl12
Har noen erfaring med Q-bot? Hva vurker de på?Hva er vanlig ventetid der nede?
Virker som du slipper unna med å betale for en Q-bot til hele gruppaIkke prøvd Q-bot men vurderer det i år for det var tidvis opp mot en times kø da vi var der for noen år siden.
Funker på 12 ting: https://www.legoland.dk/en/plan-visit/q-bot-ride-reservation/
Men noen som vet om de er låst til bestemte personer? Vurderer å kjøpe sølv for eldste og en voksen siden minsten ikke får vært med på mer enn to av de 12tingene, og da må jo en av oss passe på han uansett. Så håper vi kan bytte på å gå med eldste uten å betale for 2voksne
Må betale per pers:Virker som du slipper unna med å betale for en Q-bot til hele gruppaDet står at maksimum antall per booking er seks personer.
Ah! Da skjønner jeg. Takk for oppklaringen. Ved flere enn seks må man sikkert leie to stykker. Synes det høres veldig dyrt ut. Disney har en tilsvarende løsning i sine parker. Den er helt gratis.Må betale per pers:
Så der koster jo litt siden billetten kommer i tillegg.
- Silver DKK 179
- Gold DKK 249
- Platinum DKK 649
Men kan ikke være mer enn 6 på den.
Synes denne parken var den mest behagelige jeg har vært i. Ikke så mye folk, verken på parkering eller i kø ved inngang eller attraksjoner eller mat. Fikk fint med oss alt på en dag.
Var kanskje litt kø ved de Berg-og-dalbanene, men alt i alt veldig greit. Midt i fellesferien.
Helt greit at de to dyreste koster peng, for der sniker man jo i køen. Men er vel fordi de ikke har nok til alle (og fordi de kan tjene mer peng). Koster forresten 500i depositum ogsåAh! Da skjønner jeg. Takk for oppklaringen. Ved flere enn seks må man sikkert leie to stykker. Synes det høres veldig dyrt ut. Disney har en tilsvarende løsning i sine parker. Den er helt gratis.