Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var bare hos legen når jeg var i uke 6-7 for det var da jeg fant ut at jeg var gravid.. Vet liksom ikke når det er normalt å dra til jordmor å sånt for undersøkelse? Å hva gjør man eventuelt hos jordmor da?Første graviditeten min, mange rare spørsmål kanskje
![]()
Det varierer litt når man velger å gå til JM, de fleste jeg kjenner har gått når de har rundet 12 uker. Hvis det er din første graviditet kan det være greit å prate med henne om amming, fødsel/fødestillinger og generelt følelser rundt graviditet og fødsel. Hun lytter ellers etter hjerteslag, sjekker symfysemålene og eventuelt åpning helt på slutten.
Ja det er jo greit å få hørt etter noe liv der inne før jeg forteller det til alle å enhver.. Da føler man seg jo også mere tryggTakk for svaret!
Jeg fikk ikke legetime før i midten av mai når jeg er 15 uker. Syns dette var veldig dårlig, spesiellt siden jeg tror jeg har "rett" på tidlig ul. Men tenker jeg ringer legen om en uke eller to og krever å få komme inn, da jeg har veldig mye plager og spørsmål nå![]()
Ja, det var litt rart at du ikke fikk time før? Håper du får krevd deg inn, hehe..