her får jenta mi mat et sted mellom 10 på og 5 over 19, og er da i seng mellom 19 og 19:25.
(som oftes sovner hun innen 5 - 10 min fra flasken er gitt... hun er 95% av gangene mer eller mindre våken men rolig når vi går ut)
Hun sovner ofte uten skrik, vi synger nattasang og holder på henne til hun roer seg..
Og noen netter er det vi må inn fler ganger og gi smokk fordi den detter ut.. Da er det bare å gi den, og ta på så roer hun seg.
Om hun sutrer, kan jeg vente opp til 2,5 minutter før jeg går inn, men da hører jeg nøye med på om hun sutrer seg oppover, eller nedover. Noen ganger sutrer hun seg rolig, bruker litt energi... Men det er jo mer "prat" enn gråt.
Jeg lar henne ALDRI gråte, uten at jeg kommer... Uansett.. Sutre ja, gråt nei.
Om jeg hører at hun sutrer på "samme nivå" eller at det roer seg, venter jeg, da pleier det gi seg etter max 2 min (dette er snakk om sutring med smokken i)
Noen ganger sutrer hun og jeg hører det stiger i tone, da vet jeg at det bare går oppover, så da går jeg inn før hun begynner å nærme seg gråt.
Noen ganger går det fra musestille til hylgråt, da spretter en av oss opp og vi løøøøper inn.. (hun skremmer oss jo ut av sofa/senga med de hylene,,, hehe)
Hun sover fra 19:00-19:30 til 05:30-07:30 får flaske
Så legges hun igjen, og sover til 8-8:30
da er det morgen og stell, så er hun våken i 1-2 timer og sover igjen, og sånn løper dagen. soving hver 1,5-2 time (30-1t30min)