Legging

Siljeh91

Forelsket i forumet
Matheo har stortsett vært veldig grei å legge, men de siste dagene tuller han veldig. Snur seg på magen i nestet og tuller veldig. Blid som en sol da, men når jeg legger han på ryggen så blir han sint og begynner å gråte. Ikke noe sår gråt, men tydelig at han er kjempe trøtt og irritert. Tar han opp og trøster og må gjøre dette noen ganger før han sovner. Bruker ca 30 - 60 min på å legge han, både på dagtid og kvelden. Gikk inn i et nytt utviklingssprang i går, så kan jo være det.
Men er det flere som har det sånn må? Frustrerende når man ser at han er så trøtt, men ikke vil sove:p
 
Åååååh snakk om!! Siste uken har William vært ganske slitsom med det meste :p tar litt lenger tid å sovne enn normalt på kvelden, men dagen er slitsom, han sover så kort for tiden! Han er også veldig nærhetstørst og sutrer så fort vi går en meter bort fra han. Generelt grinete! Men så holder han på med flere tenner (de første) har jeg kjent i tannkjøttet (får ikke se!) så det + utviklingsspranget han er midt oppi nå er det kanskje ikke så rart ;)
 
Vi sliter litt nå, men hun har veldig vondt da hun får to tenner samtidig. De er akkurat kommet så vidt igjennom tannkjøttet, og hun hyler pga det. Av å til så må jeg tilslutt gi henne paracet pga at ingenting hjelper. Å etter to timer med vræling og en stk veldig trøtt frøken så :/
 
Huff, "godt" det er flere! :p det er virkelig et slit om dagen. Idag gikk jeg tur så lenge for at han skulle få sammenhengende søvn. Våkner av omtrent alt, men hos foreldrene mine sov han kjempe godt (der er det mye trafikkstøy). Ja, matheo har også dager hvor alt er galt. Men vi teller ned dagene til spranget er over :p føler med oss :p
 
Hehe ja, det er ikke lett! Noen kvelder så gir jeg paracet til slutt. søndags kvelden sovna hun som vanlig ca kl 20, våkna etter 20min. Hylskreik i 45min før jeg ga en paracet, men det fortsatte bare. Så etter en time til ga jeg henne ibux i tillegg, etter 20-30min da ga det seg. Om det var ibuxen eller at hun var sliten vet jeg jo ikke. Men hun sov faktisk i 6timer sammenhengende etter det :)
Prøver å drøye med å gi paracet eller ibux, men nå i det siste så har det blitt noen kvelder der jeg bare må gi. Bruker som regel å hjelpe.
Ser ut som hun får en tredje tann nede nå også, den store røde kula der nå :/ tann nr en kom 23/3 tann nr 2 kom 24/3 og nå tredje. Stakkars :/
 
Hehe ja, det er ikke lett! Noen kvelder så gir jeg paracet til slutt. søndags kvelden sovna hun som vanlig ca kl 20, våkna etter 20min. Hylskreik i 45min før jeg ga en paracet, men det fortsatte bare. Så etter en time til ga jeg henne ibux i tillegg, etter 20-30min da ga det seg. Om det var ibuxen eller at hun var sliten vet jeg jo ikke. Men hun sov faktisk i 6timer sammenhengende etter det :)
Prøver å drøye med å gi paracet eller ibux, men nå i det siste så har det blitt noen kvelder der jeg bare må gi. Bruker som regel å hjelpe.
Ser ut som hun får en tredje tann nede nå også, den store røde kula der nå :/ tann nr en kom 23/3 tann nr 2 kom 24/3 og nå tredje. Stakkars :/
Ja, noen ganger må man bare ty til Paracet. Ser ut som det er tenner på gang her også, han har ikke fått noen enda, men er veldig hoven i tannkjøttet. Så mulig det er derfor det er litt trøblete om dagen :) vi for glede oss til tannperioden er over :p
 
Ja, noen ganger må man bare ty til Paracet. Ser ut som det er tenner på gang her også, han har ikke fått noen enda, men er veldig hoven i tannkjøttet. Så mulig det er derfor det er litt trøblete om dagen :) vi for glede oss til tannperioden er over :p
Ja :p jeg trøster med at det er siste babyen vår! Så prøver å nyte hvert ett eneste lille sekund :p
 
Høres ganske likt ut som våre dager altså;) dette utviklingsspranget har virkelig vært det verste så langt... Det begynte en ukes tid før påske, og jeg syns fortsatt de henger litt igjen, men det begynner å bli bedre! Kombinert med sykdom og feber for en uke siden, en ny tann og en til på vei, så blir jeg virkelig snart sprø!!!!

Vi sliter mest med å få i henne mat, men også mye tulling med legging... Heldigvis ikke så mye grining, hun blir heller hyper og super happy:p men det er godt blandet med skikkelig sutring...
 
Går fortsatt greit her.
Vi har han oppi sånn Pop-up-reiseseng greie som er oppi Sprinkelsenga (for at leggingen ikke skal være et problem når vi sover borte).

Hadde vurdert å ta bort nest'en hvis han snur i den?
 
Back
Topp