Legging

Iskrem og mikrogram høres veldig likt ut som vi har det, har prøvd å legge rutiner nå med legging tidligere men det resulterer i at han roer seg ikke ned uansett før 23-00!:) jeg får også høre dette med at jeg skjemmer ham bort, jeg tar han når han griner, hvilken terskel har dere for dette ? #iskrem (vet ikke hvordan jeg tagger :o)?

Jeg tar han når jeg merker det er noen sekunder til han griner.. Har prøvd å trøste han mens han ligger i vogga i dag og det tror jeg kanskje er veien å gå for å få han til å ligge alene også på dagen!

Ja, vi prøver å tvinge henne til å ta kvelden litt tidligere nå :P går sånn halvveis, men skriker i alle fall litt mindre (kortere) enn før :) leste en plass at man ikke bør bysse babyer i søvn etter de har passert 3 mnd, for da begynner de å assosiere soving med foreldrekontakt... Så må vel prøve å slutte med den dagbyssinga snart :P

Alt går vel an å vennes av når de blir større, men sikkert greit å begynne snart ja.. Jeg har gjort noen forsøk på å få han til å sove uten byssing i dag og lykkes faktisk to ganger! Han har vært ekstra trøtt i dag da så det hjalp nok på, men prøvde å bruke mye tid på å stryke han over hodet og trøste uten å ta han opp med mindre han skreik.. Det gikk til slutt:)

Alt går vel an å vennes av når de blir større, men sikkert greit å begynne snart ja.. Jeg har gjort noen forsøk på å få han til å sove uten byssing i dag og lykkes faktisk to ganger! Han har vært ekstra trøtt i dag da så det hjalp nok på, men prøvde å bruke mye tid på å stryke han over hodet og trøste uten å ta han opp med mindre han skreik.. Det gikk til slutt:)

Det gikk to ganger her også i dag ;) jeg ønsker oss lykke til videre! :P

Mi er snart 12 uker, og sovner for natta mellom 23-01.. Hyler ei god stund før hun til slutt finner roen! Vært sånn siden starten, så håper både tidspunkt og hyling snart endrer seg.. I løpet av dagen spiser hun hver 3.-4. time, og tidspunkt for siste måltid før natta varierer fra dag til dag. Hun våkner gjerne en eller to ganger for mat, står opp rundt 11. Natta er det eneste tidspunktet i løpet av døgnet hvor hun ikke må bysses i søvn..
Som jeg skulle skrevet det selv! :) min er 3 mnd, så hadde hååååpet at uroen ga seg snart.

Hun er 14 uker. Legger seg som regel i 20-21 tiden. Noen ganger senere. Hun våknet ofte når jeg legger meg. Ammer stort sett 2 ganger på natta, noen ganger oftere. Jeg står opp kl 7 i ukedagene pga skolebarn. Lar henne sove til hun våkner. Det kan variere alt fra kl 7.30-10. Da er hun våken 1-1.5 t før hun sover en lang lur (1-3t). Hun ammer hver 2-3 time på dagen.

Ho legger seg ca syv, sover da til tre-fire, spiser og sover videre til syv-halv åtte :)

Back
Topp