Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en drøm. Min sover 4-4,5 timer i strekk - og det er den første og lengste økten i løpet av natten. Er bare 6 uker da, men nå aner jeg håp, hehe.Nå er det utrolig nok ca kl 20! Regulert seg helt selv. Og sover til ca kl 08 igjen, uten pupp!!!![]()
Roligste babyen jeg har hatt, selv om de 2 andre også sov veldig godt som babyer.![]()
![]()
Er en drøm! Googlet til og med "sove for mye"! Begynte med lang soving på 8 uker, og bare blitt "bedre"!Høres ut som en drøm. Min sover 4-4,5 timer i strekk - og det er den første og lengste økten i løpet av natten. Er bare 6 uker da, men nå aner jeg håp, hehe.
Med første her la vi etter hvert han en halvtime tidligere hver kveld, og gjorde det helt til han la seg kl 19. Gikk så fintAlt mellom 22-23 og har da de siste dagene sovet til 9-12 dagen etterpå uten puppjeg hadde en smule harde bryst da ja
litt over 11 uker.. Satser på å legge tidligere etterhvert
![]()
Mini må sovne på EoM av oss før vi kan få lagt henne i senga. Ca 22! Sover da ca 2 timer før pupp, så 4 timer, så ca hver 2 time frem til kl 11! Sover mye på meg gjennom natten, da jeg rett og slett ikke klarer å holde meg våken nok for å legge henne i senga! Håper å få til at hun sover mer alene, tips tas imot :-D er 8 uker nå![]()
Setter veldig pris på tips. Førstegangs her ogsåHar du prøvd å holde i neven eller bare en hånd inntil mens hun ligger i sengen sin?
Da får hun tryggheten med deg nær, men en lettere måte for deg å "komme deg bort".
Det gjorde vi med vår. Så trenger han litt snakking og litt dulling, samt en bamse han kan holde rundt. Sovner på alt fra 5 til 30 minutt fra kl. 22.00.
Må vet jeg ikke om dette vil hjelpe på noen måte, men er tipser førstegangs selv, men har fått vår og andre sine til å sovne med denne måten. Nærhet kan komme i mange former. Til og med en fing å holde i.