Legging for natta

Mellom 2230 og 2330, stort sett når vi legger oss. Men nå har hun begynt å være ganske urolig på kvelden, sutrer og vil helst bare henge i puppen. Sovner i 2 min og våkner igjen. Lest at det er helt normalt, men når vi kommer opp på soverommet og jeg legger henne i senga si, er hun helt rolig. Kan ligge våken og bare kose seg. Så tanken slo meg i sta at jeg kanskje skal prøve å legge henne litt før, se om det funker :ap

Rundt 21.30 :) Men noen ganger sovner han ikke før 23.00.

Her er det ca mellom 21.30-22.30.. Varierer litt såklart! Håper å få lagt han tidligere nå etterhvert når han nærmer seg 3 mnd :) blir godt med litt søvn rutiner også :)

Nå er det utrolig nok ca kl 20! Regulert seg helt selv. Og sover til ca kl 08 igjen, uten pupp!!! :)
Roligste babyen jeg har hatt, selv om de 2 andre også sov veldig godt som babyer. :) :)

Nå er det utrolig nok ca kl 20! Regulert seg helt selv. Og sover til ca kl 08 igjen, uten pupp!!! :)
Roligste babyen jeg har hatt, selv om de 2 andre også sov veldig godt som babyer. :) :)
Høres ut som en drøm. Min sover 4-4,5 timer i strekk - og det er den første og lengste økten i løpet av natten. Er bare 6 uker da, men nå aner jeg håp, hehe.

Høres ut som en drøm. Min sover 4-4,5 timer i strekk - og det er den første og lengste økten i løpet av natten. Er bare 6 uker da, men nå aner jeg håp, hehe.
Er en drøm! Googlet til og med "sove for mye"! Begynte med lang soving på 8 uker, og bare blitt "bedre"!
Puppene er derimot ikke regulert så mye brystspreng gitt! :p
4-4,5 på 6 uker så er det lov å ane håp!! ;)

Legger hun når vi legger oss. Rundt kl 23-24. Så får hun pupp i sengen og sovner bare hvis jeg stryker henne i ansiktet.. Sover da til 5-6 for mat og sover videre til ca 9..

Alt mellom 22-23 og har da de siste dagene sovet til 9-12 dagen etterpå uten pupp :) jeg hadde en smule harde bryst da ja :P litt over 11 uker.. Satser på å legge tidligere etterhvert :)

Alt mellom 22-23 og har da de siste dagene sovet til 9-12 dagen etterpå uten pupp :) jeg hadde en smule harde bryst da ja :P litt over 11 uker.. Satser på å legge tidligere etterhvert :)
Med første her la vi etter hvert han en halvtime tidligere hver kveld, og gjorde det helt til han la seg kl 19. Gikk så fint:)
Digg når de sover lenge, men fytte pyton som jura verker!! :p

Last edited:
Han legger seg som regel mellom 20.30-22.00. Kommer ann på om han har sovet ettermiddagsluren seint eller om han har våket lenge :)

Mini må sovne på EoM av oss før vi kan få lagt henne i senga. Ca 22! Sover da ca 2 timer før pupp, så 4 timer, så ca hver 2 time frem til kl 11! Sover mye på meg gjennom natten, da jeg rett og slett ikke klarer å holde meg våken nok for å legge henne i senga! Håper å få til at hun sover mer alene, tips tas imot :-D er 8 uker nå :-)

Mini må sovne på EoM av oss før vi kan få lagt henne i senga. Ca 22! Sover da ca 2 timer før pupp, så 4 timer, så ca hver 2 time frem til kl 11! Sover mye på meg gjennom natten, da jeg rett og slett ikke klarer å holde meg våken nok for å legge henne i senga! Håper å få til at hun sover mer alene, tips tas imot :-D er 8 uker nå :-)

Akkurat slik jeg har det snuppa har vært så mye urolig, så jeg har heller ikke hatt hjerte til å legge henne fra meg når hun endelig har sovnet (sover VELDIG lite)

Har du prøvd å holde i neven eller bare en hånd inntil mens hun ligger i sengen sin?

Da får hun tryggheten med deg nær, men en lettere måte for deg å "komme deg bort".
Det gjorde vi med vår. Så trenger han litt snakking og litt dulling, samt en bamse han kan holde rundt. Sovner på alt fra 5 til 30 minutt fra kl. 22.00.

Må vet jeg ikke om dette vil hjelpe på noen måte, men er tips ;) er førstegangs selv, men har fått vår og andre sine til å sovne med denne måten. Nærhet kan komme i mange former. Til og med en fing å holde i.

Har du prøvd å holde i neven eller bare en hånd inntil mens hun ligger i sengen sin?

Da får hun tryggheten med deg nær, men en lettere måte for deg å "komme deg bort".
Det gjorde vi med vår. Så trenger han litt snakking og litt dulling, samt en bamse han kan holde rundt. Sovner på alt fra 5 til 30 minutt fra kl. 22.00.

Må vet jeg ikke om dette vil hjelpe på noen måte, men er tips ;) er førstegangs selv, men har fått vår og andre sine til å sovne med denne måten. Nærhet kan komme i mange former. Til og med en fing å holde i.
Setter veldig pris på tips. Førstegangs her også :-) tenker jeg får holde meg mer våken så jeg kanskje kan sitte ved siden av og holde hånden

Legger seg mellom 2030 og 2130. Sover da 6-7 timer før pupp. Så 3-4 timer igjen :-) og av og til en pupp til og 2-3 timer igjen! Står opp mellom 0900- 1100. Ferie!

Kl 19 ca. Legger henne stort sett våken, men mett og nyskiftet. Så går jeg ut. Vet hun kan ligge ganske lenge våken, men hun er rolig. :) Hun er to måneder. Hun spiser ca kl 23, 02, 05 og 07 - da står vi opp.

Andre kvelder finner hun ikke roen, og legger seg sammen meg ca kl 22/23. Nettene er ca like.

Back
Topp