LEggetid?

Legger seg 19.30-20.00 og står opp mellom 8 og 10[:)] da er vi oppe et par ganger og ammer mellom da[;)]

Her er hun i seng mellom 20 og 21 [:)]

Sovner for kvelden en gang mellom 19.00 og 21.30 
Står opp en gang mellom 07.30 og 11.00 [:)]
Har ikke kommet inn i noe fast enda, og hun får regulere det helt selv.
Stresser ikke så mye med det enda jeg...

Her legger vi han når han er trøtt og det er mellom 20 og 22... Og nå i det siste har han sovet 10 time i strekk uten matings eller noen ting, så det har vært sikkelig luksus.. Måtte det bare fortsette sånn.. [;)]

ORIGINAL: Tori80

Variabelt ser jeg.

Hva er vanlig da?

eller anbefalt?

Vet ikke hva som er vanlig jeg, eller hva som er anbefalt... [8|]
For oss er det ikke så strengt.
Vi må bare prøve oss litt frem [:)]
Er ikke bestandig hu har like stort behov for søvn, og vi ammer 2-3 ganger om natten, og mere i perioder..
Bare dagene går greit, og vi rekker det vi skal uten formye stress, og at alle 4 i huset er fornøyde[:)][:)]
Er tross alt litt i ammetåka enda [8D]

Varierer veldig her, men et sted mellom 20 og 22, i dag var vel klokka omlag 21 da han sovnet.

Står opp mellom 7 og 8. Han får pupp én gang om natta, sånn ca kl. 5.

Gjør ikke noe for å endre rytmen hans, min erfaring er at det går seg til helt naturlig etterhvert. Minstejenta legger seg litt før kl. 19, og det er noe hun har begynt med helt uten vår innblanding egentlig. Da sover hun nøyaktig 12 timer. Hun er 3 1/2.

legger mellom 20.30 og 22.00. Noen ganger litt senere. Jeg står ikke opp før i 11. tiden hvis vi ikke har noen planer, men han er jo våker noen timer i 7-9 tiden, da blir det bytta bleie og pludra en del [:)]

Jeg legger han kl 21.00 nå, holder på å dra tiden ned mot kl 20.00..
Han sover hele natten i mellom, så han vokner stort sett rundt 06.30/07.00, og da får han lit mat, også lar jeg han bare ligge ved siden av meg i sengen, og da babler han i vildens sky, og er super blid, også sover jeg så lenge også sovner han..så stort sett står vi opp sånn rundt 10 tiden eller seinere...men samboeren min hender at tar han med seg ut i stua etter mating kl 07.00....men det er ikke noe for meg!!! hehehe

Her sovner hun et sted mellom 22-03... Og står opp alt mellom 10-13.. Kommer an på når hun sovnet, og hvor trøtt jeg er.. Ammer 2-3 ganger i løpet av natten...

Men vi prøver å legge henne senes 22.30.... Men om hun vil sove/sovner da er en helt annen sak[8|][&o]

Her er det leggetid ca kl 20, men merker at han er ganske trøtt i syvtiden allerede. Tror det blir leggetid litt tidligere nå fremover. Da sover han for øvrig frem til 06.30 ca. Får mat og sover litt til, mens mor står opp og begynner på dagens gjøremål [;)]

Her er det legge tid rundt 19.30...som regel begynner han å gi tydelige trøtthets tegn rundt 19[;)]
jeg har prøvd å holde han våken til 21 noen dager for at jeg og skal få noen timer sammenhengende søvn, mn det er håpløst[:)]

han vil som regel stå opp 7.30[:)]

Har ikke begynt å innføre leggetid enda. Vi legger henne når hun er trøtt. Men, når dåpen er over og vi har vært hos manuellterapeut, da skal vi i gang! Tenkte å få til leggetid rundt 20. Men, skal straks snu klokken, så da blir det 19 foreløpig...

Her e ho i seng mellom 21-22.30 ..... og står opp att mellom 08-10....

Nå blir han som regel kjempetrøtt mellom 18 og 19.00. Prøver å nærme det til 19.00, men holder han ikke oppe om han er overtrøtt. Da blir det bare vanskeligere... Han er da som regel våken to ganger for mat. De to siste nettene har han også våknet når vi har lagt oss (har fått eget rom på fredag). Våkner mellom 6 og 7 på mårraen. Står IKKE opp før 7!!! Da får han ligge litt med meg/oss i vår seng[:)] Det har heller ingenting å si om vi har lagt han senere (om vi har vært borte f.eks). Våkner like tidlig.

Back
Topp