Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her legges barna rundt halv sju-sju hver kveld.Da er det morgen når storebror er våken som idag var halv sju[:)]Tuppa kan finne på å sove rundt og hun kan ha et eller to måltid på natta.Her har hun regulert seg helt selv[:)]De sier vel at barn under fem år skal være i seng senest sju eller no sånt.Men det er jo helt opp til hvert enkelt barn[:D]Her kommer vi til å kjøre på kl 19 ihværtfall noen år til[;)]
Denne veka har me innført faste rutiner. Leggetid mellom 8 og halv 9. Dei første gongene var det surving med jevne mellomrom i 2 timar og 1 time. På fredag 5 min, og i går sovna ho momentant, Deiligt....[:D]
Hos oss legger vi henne når hun selv er trett og det er ca mellom kl.22 og kl.01! Da sover hvertfall 5 og en 1/2 time, våkner for mat og sover så ca 3 timer til... Veldig deilig med litt sammenhengende søvn:).
Her bades lillegutt vær kveld nå.. ( gjort det til rutine ) han bades rundt 19.30-2000, får mat og tranen sin etter bad, så legges han 20-30 å da sover han til 02.00-03-00 og skal ha mat, å skal ha en matbit til kl 06.00, da kommer han i senga vår for kos og sover videre til 09.30 ( om vi ikke har storesøkene) har vi dem står vi opp kl 07.00 [:D]
Pleide å legge seg mellom 20.30 og 22.30,men nå prøver jeg å få inn litt rutine slik aathan er i seng til 20-20.30.Men ofte sovner han rundt 17 og da sover han til 19.........da vbil han ikke sove igjen etter bare 1 time,så jeg må prøve å snu den greia der etterhvert.............
står opp mellom 07 og 09.
her er det kvelden kl.19 00 aa da sover dem fram til 06.30 ca,da er det mat tid aa saa sover de igjen til 09.00 ca..aa da starter dagen for fullt!![:)]