Leggetid

Er det kun her at baby ikke tar kveld kl 19??? :eek:

Han har starta en trend med sutring og kaving til kl 22 og da kapitulerer han endelig mens jeg bysser og bærer.

Går vi inn på soverommet kl 20/21 kan han sovne i 3 minutter for så å sette i et vræl igjen. Gråter utrøstelig til vi forlater rommet og da er han stille igjen. :confused:

Føler som om alle andres babyer magisk tar kveld kl 19, mens min bare sutrer, kaver og finner ikke roen til å sove. Sovner han mot all formodning våkner han uansett etter 30min og gråter/er våken.

Her er det også en baby som ikke tar kveld før seeeent .. Aldri gjort det, men på 4,5 mnd så har vi nå klart å få han til å sove før 23:00. Hahah.. Jaja. Vi sover lenge på morgenen, så sånn sett går det greit. Det jeg er "sjalu" på, er babyer som sovner i 19tiden, har en amming/flaskemat iløpet av natta og sover resten?! Gjelder ikke min lille venn.. :p Her er det mat både 3-4 ganger og det er ikke amming, men flaske.

På dagtid sover han masse og - alt fra 30min til 2 timer for hver lur. Den har vi detimot ordentlig rutine på

Kanskje han ikke trenger like mye søvn lengre. Her våkner vi i 6-7 tiden og sover vel 1,5-3 timer i løpet av dagen. Legges mellom 19-20.
Jo, det gjør han. Han klarer bare å være våken 1-1.5 time om gangen. Etter det er han bare sur. Venter jeg for lenge med å legge han blir han hysterisk og gråter krakilsk og klarer ikke å sove. Så her er vi helt avhengig av nok søvn på dagtid. Storesøster var helt lik. Sov mye på dagen helt til hun var året. Begynte å ta kveld kl 21 rundt 7 måneder da. :)

Jeg trenger også dagsovingen hans til å puste og hvile. :p

Hva gjør dere om babyen blir overtrøtt? Vår blir stadig det å det er så irriterende
Vi må legge han før han blir overtrøtt. For er han overtrøtt får han ikke sove og bare gråter og gråter. På dagtid ser jeg at dersom han er våken to timer er det for lenge. Da må jeg ta han i bæresela og bysse i søvn/gå en tur. Legges han innen 1.5 time etter forrige lur sovner han raskt i vogna. :)

Min tar kveld en gang mellom kl 20-21. Aldri stress med å legge han, så er heldig der ❤️ godt å ha litt kveld med mannen (eller venninner)! på dagtid så er han som regel våken i 2-2,5 time før han sover i 1-2,5 time, dette gjentar seg til legging, da sover han som regel 4-6 timer før mat om natta, og så våkner han mellom kl 7-8:30.

Back
Topp