Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han våkner ikke når du legger han over i sin seng?
Ah! Kunne så ønske at mini her klarte å sovne til puppen...Det varierer litt. Av og til våkner han, men da tar jeg han bare opp og ammer han litt mer... Andre ganger sover han bare videre når jeg legger han. Han våkner som regel hvis han sovner raskt ved puppen slik at han ikke får spist nok![]()
Ah! Kunne så ønske at mini her klarte å sovne til puppen...
Hvordan går det hos dere nå? Mer søvn og mindre gråt?I dag klarte han seg uten hvilen i 16/17tiden så han sovnet nå kl 19. Spent på hvor lenge han sover nå å hvor tidlig han er lysvåken i morgen.![]()
Her er det litt motsattAh! Kunne så ønske at mini her klarte å sovne til puppen...
Hehe, ja! Jeg ville sikkert ønsket motsatt jeg også. Men hun er liksom ikke så glad i puppen og har aldri vært. Tømmer begge brystene kjapt ( typ 5 min). Det jeg savner er vel litt mer den kosen med amming.Her er det litt motsattskulle ønske mini klarte å sovne _uten_ puppen
her må hun ammes eller kjøres/trilles i søvn.. Og når hun er trøtt men egentlig ikke er sulten, jeg er for utslitt til å gå tur eller bare er veldig lat, så er det litt tungvint at hun må ammes i søvn..
rart hvordan d er så forskjellig, og at noen vil ha d andre prøver å slutte med og omvendt
![]()
Jeg skulle ønske hun kunne sovne av seg selv... Er det en teknikk eller måte å trene opp til det? Hu her må ammes, bysses eller trilles i søvn. I vogna gråter hun gjerne i 5-10min før hun sovner. Føler meg som en skikkelig dårlig mor der jeg går med skrikende barn i vogna uten å gjøre noe. Men hun sovner jo etterhvert.
Her sovner han ikke for natten før i 22/23 tiden. Dere som legge i 19/20 tiden, når våkner de for mat igjen? Her sover han til 6/7 når han sovner rundt 23![]()
Våkner rundt kl 6,30 for da går alarmene til gubbenHer sovner han ikke for natten før i 22/23 tiden. Dere som legge i 19/20 tiden, når våkner de for mat igjen? Her sover han til 6/7 når han sovner rundt 23![]()
Forsåvidt litt mindre gråt men ikke noe mer søvn. Zzzzzzzzz tror han har arvet det av megHvordan går det hos dere nå? Mer søvn og mindre gråt?
Her sovner han ikke for natten før i 22/23 tiden. Dere som legge i 19/20 tiden, når våkner de for mat igjen? Her sover han til 6/7 når han sovner rundt 23![]()