Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, 12,5-13 timers netter? Hvor mye sover hun på dagen da?ca 19.30 . var ingen problem å stille klokka heldigvis Sover til ca 8-8.30
ja, hun har vært sånn siden hun ble født Vi er ganske heldige Hun sover to dubber på dagen, en fra ca 11/11.30 til ca 13 og en kort på ettermiddagen, typ 30 minuttWow, 12,5-13 timers netter? Hvor mye sover hun på dagen da?
Sjæl men ofte så holder vi på opp imot en time.19-19.30
Hoho der beskrev du egentlig hvordan vi har detHer legger han seg 19.30-20.00 og våkner x antall ganger i løpet av natta ... Ender som regel med at han havner i senga med meg til slutt ...
Kjenner jeg blir litt frustrert over det men skal begynne å bli litt mer streng med at han skal sove i sin egen sengHoho der beskrev du egentlig hvordan vi har det
Her så står jeg og samboer på hver vår sky og roper til hverandre. Han tar henne over med en gang "ja men hu griner jo"Kjenner jeg blir litt frustrert over det men skal begynne å bli litt mer streng med at han skal sove i sin egen seng