Leggetid

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Når legger julibarna seg for kvelden?"
 
Før vi stilte klokka la han seg 18.30, nå er det 19.30, men får se om vi går tilbake etterhvert ;) sover litt lenger også da, og våkner sjelden før 06.30 nå, iblant kan jeg lure han til å sove litt lenger i armkroken min!
 
ca 19.30 . var ingen problem å stille klokka heldigvis :) Sover til ca 8-8.30
 
Wow, 12,5-13 timers netter? Hvor mye sover hun på dagen da?
ja, hun har vært sånn siden hun ble født :p Vi er ganske heldige :) Hun sover to dubber på dagen, en fra ca 11/11.30 til ca 13 og en kort på ettermiddagen, typ 30 minutt :)
 
Her legger hun seg ca. kl. 21-22 og sover til ca. kl. 8-9 (med 2-3 amminger). :)
 
Her legger han seg 19.30-20.00 og våkner x antall ganger i løpet av natta ... Ender som regel med at han havner i senga med meg til slutt ...
 
Legger han rundt 19 hver kveld. Våkner mange ganger i løpet av natta opp vil som regel opp kl 6-6:30.
 
Legger seg mellom 19 - 20 og sover til ca 7.30 ☺
 
Legges rundt klokken 20, våkner mellom 6-7. Spiser 3+ ganger på den tiden
 
Kjenner jeg blir litt frustrert over det :p men skal begynne å bli litt mer streng med at han skal sove i sin egen seng :p
Her så står jeg og samboer på hver vår sky og roper til hverandre. Han tar henne over med en gang "ja men hu griner jo"
 
Hab legges i senga sån 119:30 etter grøt, bading og amming men varierer litt hvor lang tid han bruker, alt mellom 20-21 og skal stå opp 08 men våkner annen hver time om natta og skal henge i puppen
 
Han legger seg fortsatt 17.30, men vi har slitt med at han har sovet for lite på dagen og da blir han overtrøtt og vanskelig å legge på kvelden. Så de dagene han har sovet lite sovner han ofte ikke før 19-19.30.
 
Back
Topp