Leggetid

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Når legger dere babyene? Her kjem pysjen på 19.30 Så amming og kos...sovner stort sett mellom 20-20.30 :) da er det natt for lillebror :) er 9 uker imorgen
 
Litt det samme her, sovner rundt 20-22. Men de siste dagene har hun vert veldig urolig på dagtid og nesten ikke sovet noen ting. Hun pleier å være rolig og fornøyd. Håper det bare er for en periode :p
 
Her sover han veldig lite på dagtid!! Va begybt å gå seg til,Mn så kom varmen og han finne ikkje roen på dagen til å sove..Mn er blir og fornøgd :)
 
Her er det kveldsstell stort sett sammen med eldste søster eller når hun er lagt. Vært alt mellom 18.30 og 19.30 siste uken. Han sover stort sett før 20.00 hvertfall.
 
Vi er fornøyd med at hun sovnet i 23/tiden nå, har vært våken frem til 12-01 siden hun ble født. Skikkelig b-menneske! Håper på å sakte me sikkert legge henne tidligere og tidligere fremover. Veldig fornøyd om hun legger seg kl 21 om ikke så lang tid!
 
Legger seg mellom 19 og 20, sover til 6-8. Herlig, håper det holder seg slik:) er 14 uker, begynt med litt velling på kvelden
 
Ingen rutiner på denne jenta.. I går tok hun kvelden kl 22.. Andre kvelder kaver hun og styrer på til 01/02... Bruker ta kveldsstell i 22 tiden (om hun ikke sover/holder på å sovne da)
 
Hun har sakte men sikkert begynt å sovne tidligere og tidligere på kveldene. Fra å ikke ta natta før i ett-tiden, så sovner hun nå stort sett rundt kl ni :) Og da sover hun åtte-ni timer før hun våkner og vil ha mat, og så sover hun to-tre timer til. Vi tar kveldsstellet kl åtte, og så får hun ligge ved puppen og spise det hun vil til hun er så trett at hun nesten sovner i matfatet :p
 
Hun har sakte men sikkert begynt å sovne tidligere og tidligere på kveldene. Fra å ikke ta natta før i ett-tiden, så sovner hun nå stort sett rundt kl ni :) Og da sover hun åtte-ni timer før hun våkner og vil ha mat, og så sover hun to-tre timer til. Vi tar kveldsstellet kl åtte, og så får hun ligge ved puppen og spise det hun vil til hun er så trett at hun nesten sovner i matfatet :p
Samme her :) bare her er det flaske kos og smokk som gjelder:p Junior blir 8 uker på tirsdag, så er ganske fornøyd. Begge de 2 eldste tok natt i 24-01 tiden i mange måneder....
 
Snuppa blir 10 uker på mandag og er litt så som så med sove og leggerutiner enda. Har latt henne finne sin rytme som egentlig begynner å bli veldig bra. De to største er som regel i seng sånn 1930ish Da får hun gjerne kveldsstell når de er lagt og litt mat og kos før det blir natt sånn et sted mellom 20 og 21. De siste ukene har hun sovet til minst kl 5 før ny mating. I dag til 7.20! Fantastisk. Måtte det bare fortsette:)
 
Her er han snart 3 mnd og sovner en gang mellom 7-9. Sover til rundt 3 før ny mat og sover videre til 6, ny mat også sover han kanskje til 8 igjen.
 
Mini er snart ti uker, og kveldsstellet er etter at storesøster er i seng, så mellom 19 og 20. Han sovner stort sett etter det, men det er liksom ikke ordentlig kveld før kl 22. Da legger vi oss for natten alle. Før det sover han i stua med oss, og våkner minst en gang og vil ha mat.
 
Tar kveldsstell på snuppa sammen med storebror kl.19. Så har jeg henne med på lesestunden og går og ammer henne når han har sovnet, så sovner hun sånn i 20-tida :)
Mating kl 24 og 3/4-tida, litt mer kl.6 og så sover hun til 8 :)
 
Mini på 11 uker legger seg mellom 2030-2200. Kveldsstell 2000/2030. Vask/bad, massasje, tørk og pysj. Deretter ammes hun litt før hun får litt tillegg på flaske :) Sovner stort sett etterpå :)
 
Begynt å bli klar for senga før åtte. Da får han først pupp og så flaske. Sover til 0600 får pupp i halvsøvne. Og sover videre til 08-09 tiden.
 
I starten gikk jeg og byssa og bar til hall 12-12.30 på kvelden, så begynte ho å ta natta selv ved legging kl 23, så ble ho trøtt kl 22 og nå tar jeg kveldsstellet hall 9-9 og legger ho :-) såver nesten garantert til mellom 3 og 5 på natta. Igårkveld slokna ho mens jeg var ute og trente og far passet, rekna med ho ville våkne og ha kveldsmaten sin for ho fikk bare litt pupp før jeg dro ut, men neida, såv til hall 5 ;-)
 
Her blir det bare verre og verre... I natt måtte jeg amme hver 2. time! Skrekk og gru :(
 
Rundt kl 20 når storebror skal legge seg :) hender seg at han våkner og ikke vil sove igjen og da blir klokka ofte rundt 22 før han sovner igjen.
 
Back
Topp