Ja Alt blir glemt når han smiler til meg Hehe å nå sover han som en stein igjenJeg tenker at det må jo bare bli bedre Når de blir mer aktive i samspillet, smiler og ler og vi blir mer kjent ikke minst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Alt blir glemt når han smiler til meg Hehe å nå sover han som en stein igjenJeg tenker at det må jo bare bli bedre Når de blir mer aktive i samspillet, smiler og ler og vi blir mer kjent ikke minst!
Ja, jeg tror vi er ganske mange som kjenner på disse følelsene! Ikke rart, vi sover ekstremt lite og har plutselig ansvar for et annet menneske. Er lite liv som krever noe 24 timer i døgnet! Mat mat mat, bæsj bæsj bæsj... Grining og gulping he he! Ikke bare bare det heller! Også alle disse bekymringene da! Nå sover hun for mye.. Eller for lite... Ja ja, det går seg heldigvis til etterhvert. Godt vi er noen som kan si det rett ut som det er og ikke glorifisere alt! Med alt dette kommer det en enorm kjærlighet også, som gjør oss veldig sårbare!Det er så godt at flere sier denne første perioden er vanskelig!! Her har det vært mye tårer, frustrasjon og dårlig samvittighet. Det er vanskelig å bli mamma!! Men som flere sier "det snakker vi ikke om" Alle sier man må nyte denne tiden, og ofte gjør vi jo det. Men jeg kjenner frustrasjonen ofte overskygger de gode øyeblikkene dessverre... Gleder meg til lillen blir litt større og vi blir bedre kjent!
Hun våkner med lyder ikke med gråt så er ikke helt krise.
Men hun spiser godt da,og sover igjen til 08:00 før hun spiser igjen. Hun ligger i egen seng hele natten
4 uker til fredag!
Så bra deilig å sove litt lenger mellom maten på nattanOMG! Mini sov fra 22-04:30 i natt! Våknet opp svett og sjokkerte med stooore pupper! Ha ha! Håper dette er en trend som kan vare!?
Hvor gammel er barnet ditt? Min er 7,5 uker og jeg håper det er en slags endring i mønstret nå... Håpe håpeSå bra deilig å sove litt lenger mellom maten på nattan
Mini har hatt to netter nå som han har sovi 4-5 t engang for så å sove 3 timer. Det har vært så deilig Hehe håper det fortsetter her også
Min er 6 uker å 2 dagerHvor gammel er barnet ditt? Min er 7,5 uker og jeg håper det er en slags endring i mønstret nå... Håpe håpe