Leggetid?

Klaramor

Elsker forumet
Noen her som har klart å innføre rutiner for leggetid? Her er lillemor på sitt mest våkne og mest urolige rundt 18-21(22) på kvelden.. Så har ikke klart å legge henne i egen seng enda. Hun henger som regel i puppen eller skriker og er urolig.

Husker fra sist at vi startet legging ordentlig når poden var ca 3 mnd. Da sov han søtt fra 19-3 om natta! Det er vel rundt den tiden de utvikler dette hormoner som gjør at de blir trøtte når det blir mørkt/natt?

Har et lite håp om å starte før med legge rutiner.. Nå virker det jo helt umulig! :(

Vi prøver. Det går litt opp og ned. Men 20:30 er det legging,selvom det ikke alltid går etter planen :p Syntes det blir mye småspising og kaving når hun blir overtrøtt.

Har ikke fått det til enda. Har prøvd, men ville heller sove på bryste mitt <3
Samme her, mest urolig på kvelden. Men vært litt roligere de to siste kvelden ;) Ligger å sover nå, så litt spent på hvordan han er i kveld :p :)

Har ikke fått det til enda. Har prøvd, men ville heller sove på bryste mitt <3
Samme her, mest urolig på kvelden. Men vært litt roligere de to siste kvelden ;) Ligger å sover nå, så litt spent på hvordan han er i kveld :p :)
Ha ha! Sover søtt enn så lenge, får se hvor lenge det varer ;)

Forresten, når mini blir veldig overtrøtt legger jeg en klut over øynene hennes og da på mirakelvis sovner hun ganske fort! ;)

Her er det natten sånn 00-01 får ikke babyen til å sovne før :o
Håpe på rutiner snart :D

Han her sover ca 3 timer sammenhengende. Varierer når han sovner, men våkner om natten kun når han er sulten og sovner igjen når jeg legger han fra meg.. Har ikke innført noen spesifikke rutiner ennå, synes det går greit sånn som det er nå. Han er 16 dager gammel :)

Kaos kveld her :p endelig natta nå! Nattinatt mammaer :)

Hvordan går det med leggerutiner jenter ?
Fremdeles ikke så mye rutine her :p fikk lagt han i sin seng kl 10 i går å sov til 02:15 og kl 5:30. Brukte babycallen litt men kjenner jeg ikke liker å være så "langt" unna. Flere som har det sånn? Ble til at jeg la meg 30 min etter :p :)

Hvordan går det med leggerutiner jenter ?
Fremdeles ikke så mye rutine her :p fikk lagt han i sin seng kl 10 i går å sov til 02:15 og kl 5:30. Brukte babycallen litt men kjenner jeg ikke liker å være så "langt" unna. Flere som har det sånn? Ble til at jeg la meg 30 min etter :p :)
Har omtrent helt lik "rutine" her.. Vi la hun ca 10. Sov til 3 også halv 7

Får fortsatt ikke lagt henne i egen seng.. Da blir det drama! Så prøver å legge henne i bagen hennes nede i stua på kvelden.. Og da vet man aldri når hun kan sovne! I går sovnet hun Kl 22... Våknet Kl 01, 03 og 06 for mat....

:)
Våkner gjerne mellom 6:30 og 7:30 med mage vondt her :( nattan er fin med får vondt på morgenen.
Samme her :( men mini her sover gjerne et par timer til før vi står opp.

Back
Topp