Leggerutiner

Pga sykdom har lite funket her og de siste 2 dagene.

Ikke så mye rutiner i det siste pga forkjølelse, men isted da vi satt å så på TV sovnet lille oppå meg uten å ha blitt ammet - og det har aldri skjedd før :D Han sover enda ved siden av meg , sp tenker jeg bare bærer han ned når vi legger oss:singing:

Her er det ingen rutiner lengre :sorry: aner ikke hva som har gått galt, tidligere klarte han å finne søvnen selv. Jeg var der og ga ham smokken et par ganger så sovnet han. Nå må jeg amme ham i søvn for at han skal sovne :dead:

Her er det ingen rutiner lengre :sorry: aner ikke hva som har gått galt, tidligere klarte han å finne søvnen selv. Jeg var der og ga ham smokken et par ganger så sovnet han. Nå må jeg amme ham i søvn for at han skal sovne :dead:

Jeg har konkludert med 4 month sleep regression. Kanskje hos dere også?

Jeg har konkludert med 4 month sleep regression. Kanskje hos dere også?
Kanskje :) savner tiden der han hadde en ordentlig lur på dagen (noenlunde samtidig med frøkna), og at han kunne sove for seg selv litt på natta :nailbiting:

Igår kveld var vi tilbake til gode rutiner. Selv om hun ville legge seg 17.15... jeg la henne tidig men hun sov til 08! Måtte det fortsette. (Ikke hat meg dere som hadde en fæl natt... :hilarious:) etter to tre fæle netter gjorde det godt. Men jeg er blitt syk da, men.:)

Back
Topp