Hei
Lille er 2 mnd, og dette er mitt andre innlegg etter fødselen, puuh travle tider. Kjenner behovet for alenetid begynner å presse ordentlig på. Ligger å ammer mini i søvn as we speak etter at vi har sovet sammen i senga to timer allerede (18-20). Vi har pleid å lagt oss sammen med mini alt fra kl 21 til 24. Ammer han da i søvn for så å flytte han over i bedside crib. Han ligger ofte å ammer i en time før han sovner..Der sover han i vanligvis ca 4 timer før det er tilbake i vår seng for mating og der blir han som regel liggende å forsyne seg av og på frem til morgenen. Lurer på hva dere gjør, og om det er noe rutine ennå? Ellers er vell det meste jeg får være borte fra mini max et par timer i slengen, men pumpet meg og pappan gav flaske selv om jeg var hjemme bare for p sjekke hvordan det gikk i går, så kanskje jeg kan våge meg bort i klubb alene neste gang
Føler det er luksus å gå på do og på kiwien i fred for tiden, hehe
Hvordan er deres alenetid
?
mini har ingen faste rutiner. Plages med at slik som eks igår sovnet han kl 22 men våknet 10 min etter og er lysvåken. Fikk ikke lagt han før over halv12 sammen med meg. Da spiste han så 02:30, 05 og nå 07:30. Han sover fortsatt mens jeg er oppe å få æ søstrene avgårde på skole. Han gjør dette hver kveld, dupper ett kvarter for å holde det gående til senkveld....så vi har ikke alenetid....Han er også mammdalt så det er alltid jeg som får han til å sover og han tar hverken sutt eller flaske.