Legger du og mannen dere samtidig?

vis en av oss sovner vekker vi alltid hverandre når vi går inn i sengen. ellers legger vi oss sammen kanskje 50% av dagene. han er trøtt kl 22 jeg legger meg i 23-24 tiden

Neii jeg legger meg alltid før han, men han er med å koser meg litt på ryggen først ^^

Ja, vi legger oss 99% av gangene sammen:) Og steller oss sammen:)
For meg er det veldig viktig at vi legger oss sammen. Koselig tid for prat og kos:)

Vi pleier egentlig å legge oss samtidig. Men er unntakstilstand her med baby i hus :p For øyeblikke så ligger han på sofan å sover, og det har vært hver kveld nå i det siste :p

Jeg legger meg stort sett først :) Men veldig koselig de gangene vi legger oss sammen :)

Nei.
Samboer legger seg 2130, da er ikke jeg klar for å legge meg. Dessuten trenger jeg litt tid mutters alene etter en lang dag med unger 24/7.
Han er A-menneske, jeg nærmere C og utpreget natteravn :-P

Her er det omtrent 50/50. Jeg sovner ofte på sofaen og sjangler inn i sengen, så kommer han når det vi så på på tv er ferdig:oops:

Både ja og nei. Når vi begge skal opp tidlig neste morgen så legger vi oss samtidig. Ellers så legger jeg meg som oftest tidligere enn hAn :-)

Før jeg ble gravid gjorde vi ofte det, med mindre han skulle jobbe litt.
Mens jeg gikk gravid måtte jeg har så mye søvn at jeg alltid la meg lenge før ham.
Nå, mens jeg er i permisjon legger jeg meg gjerne etter ham, da jeg trenger litt tid for meg selv etter å ha hatt babyen på meg hele dagen.

Han har en tendens til å snorke, så jeg vil helst legge meg først, eller når han sover dypt så jeg slipper å høre på det. Kjipt å ha babyen på samme rom som oss. Babycallen er på, så jeg må høre på snorkingen hans allikevel. :p
Men hvorfor skrur ikke han av babycallen når han legger seg? Er vel ikke vits i å ha den på når han er på det samme rommet?

Men hvorfor skrur ikke han av babycallen når han legger seg? Er vel ikke vits i å ha den på når han er på det samme rommet?
I stor grad! Et jordskjelv hadde ikke vekket ham om natten, så det er jeg som må ta babyen når han våkner,

Den dagen vi ikke gjør det er det bare å søke skilsmisse for min del!
Hvorfor søke skilsmisse fordi om dere ikke legger dere samtidig? Kan jo hende dere har behov for litt alenetid en kveld av og til også, etter at den andre har lagt seg?
Det har iallfall jeg.

Åååå,det må jo være utrolig slitsomt for deg?
Det går greit nå, men jeg er litt skeptisk til hvordan det skal gå når permisjonen hans begynner. Jeg kan sparke ham ut av sengen, men jeg våkner jo allikevel. Den tid den sorg... :)

Back
Topp