Legger du og mannen dere samtidig?

Pleier å gjøre det ja :) Mannen er et nattmenneske så i helger hender det at han sitter oppe noen timer etter at jeg har lagt meg :)

Hihi.. Jeg blir så irritert når min gjør det, og derfor skremmer jeg han hvergang for å vekke han! Skikkelig slemt av meg:/

Ellers sover vi samtidig til vanlig :)
Du vet at det kan være farlig å skremme noen som sover?

Vi legger oss samtidig :)

Ja vi legger oss så og si alltid samtidig :-)

Nei. Eg håpar sjølvsagt at me skal legga oss samtidig, men det skjer så sei aldri. Da får han heller ikkje lov å klage på lite sex :P

Ja, det gjør vi alltid! Har gjort det nå i åtte år :D
Men det kan bli litt tøft for en som er gravid for han er skikkelig B menneske, det er jeg til vanlig også.
Når jeg er gravid liker jeg å sove :p

Stort sett alltid. Hvis jeg ikke får sove står jeg opp igjen :)

Skjeldent vi går hver for oss, ender alltid opp med at den som legger seg først ikke får sove før den andre kommer :)

Veldig sjeldent. Jeg gidder ikke legge meg kl 21 liksom :p

For det meste. Men hender en av oss er lenger oppe om det er noe vi vil se på tv for eks.

Ja, vi legger oss samtidlig når begge er hjemme. Er en av oss borte hender det att vi legger oss i senga, men venter på den som er borte før en sovner:)

Ja, det gjør vi :) Koselig å prate litt sammen før vi sovner.

Ja, det gjør vi, men noen unntak f.eks ved sykdom eller våken natt eller noe sånt... Hadde vært helt merkelig om vi ikke hadde lagt oss samtidig synes jeg.

I utgangspunktet legger vi oss samtidig men han er mye mer B menneske enn meg så noen ganger så klarer jeg ikke å vente på ham, ender ofte med jeg må gå og hente han slik jeg skal få til å sove.

Ja det gjør vi:) Hender han sovner på sofaen, da vekker jeg han. Men er ikke alltid like lett å få liv i så en sjelden gang gir jeg opp:P

#Happyface fra appen#

Back
Topp