Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Som oftest gjør vi det. Syns det er kjempe koselig etter en hektisk dag og hvis han kommer litt sent hjem, så legger vi oss i senga og bare kjaser og skravler om alt og ingenting Men hender jo iblandt at en av oss vil sitte oppe litt lenger. Så det er litt sånn både og
Nei er ikke så ofte det skjer. Han sitter alltid oppe mye lengre enn meg. Hvis jeg skulle blitt oppe like lenge hadde jeg ikke kommet meg opp på morgenen
Ja, vi legger oss stort sett alltid samtidig.
Av og til trenger jeg litt alenetid fordi jeg har babyen oppå meg hele dagen og da legger han seg før meg
Til nå så har vi sovet på sovesofa i stua, så om en skal legge seg, så må den andre også Men jeg syns det er koselig.. noen ganger sniker jeg tven på igjen når han sover, selvfølgelig med lav lyd da jeg liker å lese til jeg ikke kan se mer og sovne foran tven
Nei, det kan vi ikke akkurat skryte av. Jeg må opp veldig tidlig for å nå jobben, så står opp 6 eller 6.30 alt etter om jeg skal levere vesla i barnehagen. Hans jobb begynner kl. 10, pluss at han er delvis sykemeldt og uansett ikke har så lang kjørevei som jeg har. Jeg blir veldig kveldstrøtt og har stort behov for minimum 7 timers søvn, 9 er optimalt. Han er en natteravn som aldri har vett til å legge seg. Så når jeg ofte legger meg kl. 21.30, sitter han oppe til alt mellom 1-4...
Vi har alltid gjort det tidligere, men nå har han begynt i ny jobb og må opp tidligere. Så nå legger han seg først, og jeg kommer etter når baby er klar for å sove. Er litt uvandt, og føler vi får så mye mindre tid sammen nå! Men baby kommer vel til å legge seg tidligere snart, så vi kan legge oss sammen igjen! <3