Legger du og mannen dere samtidig?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Vi gjør ikke alltid det.
Nå ligger mannen på sofaen og snorker, mens jeg er på vei i seng.

Gidder ikke vekke han altså :P
Bedre plass i senga til meg :D

Hihi.. Jeg blir så irritert når min gjør det, og derfor skremmer jeg han hvergang for å vekke han! Skikkelig slemt av meg:/

Ellers sover vi samtidig til vanlig :)

Det gjør vi :)

Hm. Aldri faktisk. . Nå er jeg vant til å sovne alene i senga. Deilig med stor plass

Før jeg ble gravid gjorde vi ofte det, med mindre han skulle jobbe litt.
Mens jeg gikk gravid måtte jeg har så mye søvn at jeg alltid la meg lenge før ham.
Nå, mens jeg er i permisjon legger jeg meg gjerne etter ham, da jeg trenger litt tid for meg selv etter å ha hatt babyen på meg hele dagen.

Han har en tendens til å snorke, så jeg vil helst legge meg først, eller når han sover dypt så jeg slipper å høre på det. Kjipt å ha babyen på samme rom som oss. Babycallen er på, så jeg må høre på snorkingen hans allikevel. :p

Han legger seg som oftest litt tidligere enn meg:)

Ja stort sett alltid. Nå har han en jobb som gjør at han plutselig må dra når han har vakt, så da gidder ikke jeg å sitte våken å vente på han. Han jobber i ambulansen så vet jo aldri når han er hjemme etter oppdrag. Men ellers legger vi oss alltid sammen <3 han holder alltid rundt meg når vi legger oss <3

Vi legger oss sammen innimellom, men er langt fra noen "rutine". Jeg pleier nok stort sett å være i seng før han

Vi legger oss samtidig, men jeg ligger som regel en time eller mer og leser, er her inne, chatter osv før jeg legger meg til å sove. Er så heldig at jeg kan stå opp når jeg vil :D

Stort sett, men hender jeg sitter oppe litt lengre enn han. Jeg elsker å ha litt tid for meg selv når det er helt stille i heimen :D

Vi gjør ikke alltid det.
Nå ligger mannen på sofaen og snorker, mens jeg er på vei i seng.

Gidder ikke vekke han altså :P
Bedre plass i senga til meg :D

Høres ut som her det der ;)
Noen ganger er det visst omvendt og da :o

Nei. Han legger seg som regel tidlig og jeg sent. Jeg liker å ha tven for meg selv da :P Innimellom legger vi oss samtidig, men det er de kveldene han ikke skal på jobb og dermed legger seg til normale tidspunkt.

Back
Topp