Legevaktur... :/

Jansa

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Dro på legevakta da jeg besvimte etter jobb i dag...
Har spist minimalt med mat den siste uka pga kvalme og oppkast. Legen trodde det var derfor jeg hadde besvimt...
I tillegg har jeg begynt å blø, så tror ikke det går rette veien denne gangen heller:/ lyst blod med litt "klumper", men ikke vondt i magen i det hele tatt. Blødningen ble ikke sjekket, så er det noen som har erfaringer med det?

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Oy! :-/ Blør du mye da?? Håper det er uskyldig, selv om blødning med klumper ikke er det beste tegnet... ♡ Krysser fingrene for deg!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Å nei! :(Håper du får i deg litt mer mat og drikke nå! Skummelt å besvime slikt! Litt frisk blødning sammen med utflod er vanlig fikk jeg høre av gynekologen sist gang, men jeg kom inn på kontroll hver gang jeg hadde det. (Opplevde det 2 ganger) Men ikke så mye at det klumpet seg :confused: hold deg fast lille spire!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Oy! :-/ Blør du mye da?? Håper det er uskyldig, selv om blødning med klumper ikke er det beste tegnet... ♡ Krysser fingrene for deg!

♡Liten spire 2015♡

Blør ikke mye nei, men nok til at jeg er veldig bekymret:/

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Burde jeg bestille en GU eller noe i morgen?

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

besvime er jo typisk for gravide da? håper det går bra med deg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til!! ♡

♡Liten spire 2015♡

Jeg blødde litt rett før jeg fant ut at jeg var gravid. Trodde faktisk det var mensen som kom, og det var litt klumper, men jeg er fortsatt gravid og det virker ikke som om det bekymret legene siden hcg-nivået utvikler seg som det skal. Så, det trenger ikke være noe farlig. Lykke til!

Håper du får kjapp time nå!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Var også hos legevakta i stad fordi jeg omtrent svimte av og begynte og kaste veldig opp. Hu mente det var normalt og ikke utenfor livmor. Men at jeg måtte lytte til kroppen og ta det med ro. Og dermed skrev hu ut sykemelding ut uka. Selv om jeg egentlig ikke hadde lyst til det.. føler meg så fæl når jeg sykemeldes:(

Håper det går bra med deg<3

Var også hos legevakta i stad fordi jeg omtrent svimte av og begynte og kaste veldig opp. Hu mente det var normalt og ikke utenfor livmor. Men at jeg måtte lytte til kroppen og ta det med ro. Og dermed skrev hu ut sykemelding ut uka. Selv om jeg egentlig ikke hadde lyst til det.. føler meg så fæl når jeg sykemeldes:(

Ta vare på seg selv denne uka:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Du må gjøre det som er best for deg og spiren nå. ♡ Jobben kommer i andre rekke...så da legger vi den dårlige samvittigheten på hylla!

♡Liten spire 2015♡

Back
Topp