Peppercat
Gift med forumet
Legevakten i Bergen her ikke mye stjerne i boken min nå. Min lille jente falt i bhg i dag og sluttet ikke å grine. Hadde et lite skrubbsår på armen, men ikke noe gale. Hun er en tøff jente og hun tåler mye. Har aldri hørt henne grine så mye og så sårt, så vi reiste på legevakten. Der satt vi en time med en jente som begynte å grine hver gang hun bevegde armen eller vi kom borti den. De tok røntgen, men fant ikke noe. Så da tar legen og snur, vrir og drar i armen og jenten hyllllller, nei nie, au au, nei og prøver å dytte henne vekk. Jeg har aldri hatt så vondt inni meg før og pappaen måtte bare overta for jeg greide ikke mer. Den damen hadde fått seg en på tryne hvis jeg hadde vært der lengre. Siden det ikke hjalp å vri, dra eller snu på den, så tok de nye bilder, men fant ikke noe da heller. Da får vi beskjed om å dra hjem og heller komme tilbake i morgen hvis det ikke gir seg, for DA må de gjøre noe også var det en som var flinkere på jobb da........ Skal ikke alle som jobber der være flink nok???? Hun er snart tre år og hun våkner hver gang hun beveger seg og griner. Hun har virkelig vondt. Vi prøveå gi beskjed om at dette ikke er likt henne og at det må være noe galt. Hun er såååå tøff ellers, slår seg og løper videre. Sitter nå hjemme og kjenner at jeg er sååååå sint og såååå lei meg, stakkars jenten min......