Legevakten man ringer?

Her er kynnerne blitt så vonde at jeg ikke klarer å bevege meg når de kommer. Varer kanskje 1 min om gangen. Kjennes ut som ungen prøver å presse seg ut. Men ikke noe blod heldigvis. Skal legge meg ned å se om det hjelper

Jeg TROR det er legevakt før uke 24 kanskje? Men er du usikker, kan du jo ringe legevakt å høre. I værste fall må du ringe føden etterpå :) God bedring! Prøv å drikk kaldt vann, og legg deg ned for å slappe av.

Har heldigvis roet seg nå. Men ringer til legevakten om det begynner igjen. Satt ute på terrassen når det skjedde. Klarte ikke å komme meg inn for ble bare verre bare jeg rørte litt på meg. Men tenker å få sjekket livmorhalsen. Greit å sikke på at den ikke er blitt veldig svekket etter jeg ble konisert.

Her er kynnerne blitt så vonde at jeg ikke klarer å bevege meg når de kommer. Varer kanskje 1 min om gangen. Kjennes ut som ungen prøver å presse seg ut. Men ikke noe blod heldigvis. Skal legge meg ned å se om det hjelper
Du kan kontakte legevakt, de ringer eventuelt føden for deg ved behov! De tar deg gjerne inn til kontroll, samt urin og bt, tar din forklaring og ringer føden :) Du kan prøve på føden også. Anser de det alvorlig kan de ta deg inn. Høres uansett ut som du bør ha en sjekk!

Har heldigvis roet seg nå. Men ringer til legevakten om det begynner igjen. Satt ute på terrassen når det skjedde. Klarte ikke å komme meg inn for ble bare verre bare jeg rørte litt på meg. Men tenker å få sjekket livmorhalsen. Greit å sikke på at den ikke er blitt veldig svekket etter jeg ble konisert.
Jeg er enig med deg. Høres lurt ut med en sjekk. Jeg opplevde det samme i uke 29 etterfulgt av blødning, de ble registrert som rier men ga seg etter et døgn på obs. Tror du bør ringe uansett kanskje?

Håper alt er bra, ble bekymret for deg, så ring og finn ut av dette. Bedre å ringe én gang for mye! Tenker på deg og sender en klem. ❤️

Fikk ikke time før på mandag. De hadde ikke sjans å ta meg inn før. Så skal ta det med ro frem til det. Heldigvis kun hatt en kort periode med samme smerte i dag. Varte ikke så lenge. Men lagt omtrent åå sofaen i hele dag. Det startet etter jeg hadde vært på butikken.

Her er nok alle reist. Mine foreldre er på feire og gubben dro på jobb i går. Så må nok klare meg selv. Men heldigvis skjønner ungene at jeg må ta det med ro og tar hensyn til det :)

Back
Topp