~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Det er legevakten vi skal ringe om det er noe nå sant? Husker ikke fra hvilke uke det er vi ringer til føden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg TROR det er legevakt før uke 24 kanskje? Men er du usikker, kan du jo ringe legevakt å høre. I værste fall må du ringe føden etterpåGod bedring! Prøv å drikk kaldt vann, og legg deg ned for å slappe av.
Du kan kontakte legevakt, de ringer eventuelt føden for deg ved behov! De tar deg gjerne inn til kontroll, samt urin og bt, tar din forklaring og ringer fødenHer er kynnerne blitt så vonde at jeg ikke klarer å bevege meg når de kommer. Varer kanskje 1 min om gangen. Kjennes ut som ungen prøver å presse seg ut. Men ikke noe blod heldigvis. Skal legge meg ned å se om det hjelper
Jeg er enig med deg. Høres lurt ut med en sjekk. Jeg opplevde det samme i uke 29 etterfulgt av blødning, de ble registrert som rier men ga seg etter et døgn på obs. Tror du bør ringe uansett kanskje?Har heldigvis roet seg nå. Men ringer til legevakten om det begynner igjen. Satt ute på terrassen når det skjedde. Klarte ikke å komme meg inn for ble bare verre bare jeg rørte litt på meg. Men tenker å få sjekket livmorhalsen. Greit å sikke på at den ikke er blitt veldig svekket etter jeg ble konisert.