Legevakt og ul?

[emoji173] dette var tøft å lese. Nå skulle vi jo være alle sammen her til mars... men godt å se du er ved godt mot, og allerede er på tankene mot en ny termingruppe. Det fortjener du fort fort [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Nei så trist lesning. Godt å se at du er ved godt mot[emoji173]️
Ønsker dere lykke til videre!
 
Så trist å høre, men høres også ut som at du tar det fint [emoji177] Lykke til, og plutselig sitter en ny spire.. [emoji177]
Jada. Var som sagt forberedt. Egentlig bare godt å få en avklaring. Slippe å bli sprø som jeg sa til fastlegen hehe. Han ordna opp han [emoji4] kjenner meg godt da. Har gått til han siden jeg var lita jente. Måtte uansett komme igjen på tirsdag. Uansett utfall. Så han er grei.
 
Det går egentlig helt greit. Hadde jo mannet meg opp til å få beskjeden. Men tusen takk for gode tanker [emoji4] plutselig er jeg tilbake i en annen terminklubb. Men vi prøver ikke aktivt. Bare koser oss og skjer det så skjer det igjen [emoji4]

Må bare si, det tror jeg er en god innstilling! Jeg var helt besatt av å bli gravid igjen fort for var gravid samtidig som en venninne. Ble mer og mer stresset for hver mnd det ikke klaffet. Slet med rester i lang tid etterpå, og så ble jeg så stresset og fikk angst.
Den ene etter den andre introduserte graviditet, og jeg stresset. De fleste fødde og jeg "gav opp", for jeg rakk jo ikke å gå gravid med noen.. så ble jeg gravid.. tok nesten et år! Og jeg har blitt gravid i PP1 tidligere. Så tror det er lurt å ha din innstilling! [emoji4][emoji173]️ min hjalp meg ikke noe !
 
Hei! Tok sin tid dette. Jeg må nok melde meg ut. Ble henvist gyn/føde av fastlegen og fikk komme dit med en gang. Kunne konstatere at fosteret hadde sluttet og vokse i uke 8 ca. Så rett etter tidlig ultralyd. Så nå har jeg fått ei pille og venter på at ting skal ta av. Kjenner allerede effekten. Men da må jeg bare takke for meg og ønske dere alle Lykke til videre frem mot mars! Håper ikke flere må melde frafall nå..
Nei, nei, nei ❤️
 
Ble en natt på føden. Tok ikke lange tiden dette gitt.. Men har fått god hjelp hele veien. Vi har ett bra helsevesen. Nå er det nok ikke lenge før alt er ute tenker jeg. Takk igjen for gode tanker [emoji4]
 
Så utrolig trist. Håper resten av prosessen går smertefritt, lykke til videre.
 
Så leit å høre! Sender deg en varm klem :love022
 
Takk alle sammen [emoji4]
 
Huff og huff! For en vond ting å lese[emoji24][emoji173]️

Sender deg mange klemmer!
 
Så leit å lese [emoji20][emoji173]️ men godt du er ved godt mot, lykke til på veien mot ny spire [emoji846]
 
Så ufattelig leit at det endte slik. :( Godt å høre du er ved godt mot og virker så sterk, vet det er en tøff situasjon. Håper det går bedre med dere med tiden, ta godt vare på hverandre... :Heartred
 
Back
Topp