Kine 95
Elsker forumet
Ultralydklinikken AS var det jeg endte medHv
Hva heter klinikken? For meg er det det samme å dra til paradise eller sandviken men hvis det er gode ting å si om den på paradise så er jo det supert

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultralydklinikken AS var det jeg endte medHv
Hva heter klinikken? For meg er det det samme å dra til paradise eller sandviken men hvis det er gode ting å si om den på paradise så er jo det supert

Da har jeg fått booket meg time der jeg også så vil det bli ett kjekt familiebesøk uansett takk for tipsetUltralydklinikken AS var det jeg endte med![]()
Tror morgendagen kommer til å føles evig langÅååh kjedelig med sen time sånnHar første ultralyd time imorgen og dumme meg booket til kl17Tror morgendagen kommer til å føles evig lang

Det er perfekt tenker jeg! Hcg dobler seg annenhver dag, så ser ikke helt poenget med å ta en ny dagen etter den første. Tror det blir veldig bra jegGodt å høre at høye verdier er helt normalt.Jeg endte opp med å ta en ny blodprøve i går i steden, altså 1d og 6t etter dem første. Det måtte bare bli sånn pga allerede planlagt ferie

Skal også på tidlig ultralyd (privat), bestilte kl 13.30 og jeg syntes det var sent! Krysser fingrene for gode nyheterHar første ultralyd time imorgen og dumme meg booket til kl17Tror morgendagen kommer til å føles evig lang

Ja.Er det vanlig å få med ultralyd bilde på så tidlig UL som 6+4?
Jeg er sååå spent på timen imorgen. Føler meg jo nesten ikke gravid, så klarer ikke se for meg at det er noe derJa.om du tar privat får du nok ul bilde uansett, men ja. Det er vanlig å få med.
Masse lykke tilJeg er sååå spent på timen imorgen. Føler meg jo nesten ikke gravid, så klarer ikke se for meg at det er noe der
Lykke tilJeg er sååå spent på timen imorgen. Føler meg jo nesten ikke gravid, så klarer ikke se for meg at det er noe der

Jeg håper du får like fin opplevelse som meg. Jeg kom inn ganske knust med ingen symptomer og aktiv blødning. Fikk se at alt stod bra til, og høre hjertelyd. Så da gråt jeg av lettelse i stedet.Jeg er sååå spent på timen imorgen. Føler meg jo nesten ikke gravid, så klarer ikke se for meg at det er noe der
Fikk digitale bilder/videosnutt og én utskrift.Så herligJeg håper du får like fin opplevelse som meg. Jeg kom inn ganske knust med ingen symptomer og aktiv blødning. Fikk se at alt stod bra til, og høre hjertelyd. Så da gråt jeg av lettelse i stedet.Fikk digitale bilder/videosnutt og én utskrift.
Håper jeg er like heldig som deg! Hvor langt var du på vei da du hadde første UL?6+2Så herligHåper jeg er like heldig som deg! Hvor langt var du på vei da du hadde første UL?
Sist UL var da 6 dager siden, så da burde det jo ha skjedd noe mer.Hey fra juni 23!!Satser på det! Jeg prøvde meg i første fødselen. Veldig deilig og avslappende helt til riene ble sterkere. Da ble jeg som en makk som bare skled rundt oppi derJeg er en som må bevege meg når jeg har vondt. Er man roligere i kroppen er det nok helt ypperlig med vannfødsel!
Heeei! Så kjekt med andre fra juni 23Hey fra juni 23!!
Og ca like langt på vei!Samme her! Må få tatt blodprøver og få time til OTUL hos lege. Gleder meg skikkelig til å se jordmor igjen.Jeg skal ringe legen på mandag tenker jeg. Er «bare» 4+6, så tenker det blir bra. Har kjempegod erfaring fra jordmor sist, så blir nok fastlegen nå for første kontroll og div blodprøver, og då jordmor resten![]()