Legetimer og kontroller

Har bestilt time til tidlig ultralyd 05/08, da er jeg 8+3. Grugleder meg. Skal ellers til lege 30/07 og til jordmor 22/08❤️

Godt å høre at høye verdier er helt normalt. :happy: Jeg endte opp med å ta en ny blodprøve i går i steden, altså 1d og 6t etter dem første. Det måtte bare bli sånn pga allerede planlagt ferie
Det er perfekt tenker jeg! Hcg dobler seg annenhver dag, så ser ikke helt poenget med å ta en ny dagen etter den første. Tror det blir veldig bra jeg :happy119

Jeg er sååå spent på timen imorgen. Føler meg jo nesten ikke gravid, så klarer ikke se for meg at det er noe der
Jeg håper du får like fin opplevelse som meg. Jeg kom inn ganske knust med ingen symptomer og aktiv blødning. Fikk se at alt stod bra til, og høre hjertelyd. Så da gråt jeg av lettelse i stedet. :Heartred Fikk digitale bilder/videosnutt og én utskrift.

Jeg håper du får like fin opplevelse som meg. Jeg kom inn ganske knust med ingen symptomer og aktiv blødning. Fikk se at alt stod bra til, og høre hjertelyd. Så da gråt jeg av lettelse i stedet. :Heartred Fikk digitale bilder/videosnutt og én utskrift.
Så herlig :Heartred Håper jeg er like heldig som deg! Hvor langt var du på vei da du hadde første UL?

Da deler av familien vi har på vestlandet er på besøk hos svigermor denne helgen, brå bestemte vi oss for å bestille ny UL til i morgen! Jeg har et ønske om å fortelle så mange av familien som mulig ansikt til ansikt, noe som er litt utfordrende med deler av familien på andre siden av landet. Så, da satser vi alt på at vi både ser og hører hjertet denne gangen! Er 7+2 i morgen, så da burde det gå jo greit!? :nailbiting: Sist UL var da 6 dager siden, så da burde det jo ha skjedd noe mer.

Satser på det! Jeg prøvde meg i første fødselen. Veldig deilig og avslappende helt til riene ble sterkere. Da ble jeg som en makk som bare skled rundt oppi der :hello Jeg er en som må bevege meg når jeg har vondt. Er man roligere i kroppen er det nok helt ypperlig med vannfødsel!
Hey fra juni 23!!

Jeg skal ringe legen på mandag tenker jeg. Er «bare» 4+6, så tenker det blir bra. Har kjempegod erfaring fra jordmor sist, så blir nok fastlegen nå for første kontroll og div blodprøver, og då jordmor resten :D

Jeg skal ringe legen på mandag tenker jeg. Er «bare» 4+6, så tenker det blir bra. Har kjempegod erfaring fra jordmor sist, så blir nok fastlegen nå for første kontroll og div blodprøver, og då jordmor resten :D
Samme her! Må få tatt blodprøver og få time til OTUL hos lege. Gleder meg skikkelig til å se jordmor igjen.

Back
Topp