Oj, det tok da lang tid? Min lege søkte fødeplass 23. februar og jeg fikk brev i posten allerede 1. mars med info om fødeplass og oul
Uææ, håper det kommer snart! Hvor skal du føde? Jeg er i Oslo, mulig det har noe å si?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, det tok da lang tid? Min lege søkte fødeplass 23. februar og jeg fikk brev i posten allerede 1. mars med info om fødeplass og oul
Min erfaring er at det er veldig fint å gå til jordmor i tillegg! Et annet fokus der enn kun det medisinske, pluss bedre tid..Jeg skal til legen 8 mars. Usikker på om jeg skal gå til jordmor i tillegg, eller bare ta kontrollene hos fastlegen![]()
Uææ, håper det kommer snart! Hvor skal du føde? Jeg er i Oslo, mulig det har noe å si?
Jeg bor også i Oslo, søkt inn på Rikshospitalet og fikk plass der.. Ville nesten ha dobbeltsjekket om legen din faktisk har sendt søknaden. Du kan jo bare sende en selv evt. Hvilket sykehus ønsker du?
Jeg har søkt Ullevål, vanlige avdelingen der (mannen ville ikke abc selv om jeg er litt nysgjerrig [emoji85] første barnet så jeg aaaner ikke hva jeg går til!) Var jordmor som sa hu sendte søknad, kan ringe i morgen og spørre! Spennende med flere Oslomødre![]()
Jeg har søkt Ullevål, vanlige avdelingen der (mannen ville ikke abc selv om jeg er litt nysgjerrig [emoji85] første barnet så jeg aaaner ikke hva jeg går til!) Var jordmor som sa hu sendte søknad, kan ringe i morgen og spørre! Spennende med flere Oslomødre![]()
Dette skriver de på nettsidene til RikshospitaletSå hvis man søker fødeplass for sent i Oslo hva risikerer man da? Dra til Drammen? Føde hjemme?
jøss. Jaggu glad jeg bor på vestlandet. Aldri hørt at SUS blir fullt. Optimalt sett hadde jeg foretrukket Flekkefjord men blir så stress når jeg bor 10 min fra SUS. Fødte i Flfjord med nr2. Var helt fantastisk!
Jeg hadde ingen ønsker egentlig. Bor nærmest Ahus faktisk, men siden jeg er tjukk ønsket legen min å søke meg inn på noe som heter adipol -ekstra oppfølging for overvektige som kun er på Rikshospitalet. Og med venner og bekjente so mener riksen er bra med tanke på barneintensiv om noe skulle gå galt, så er jeg veldig fornøyd.
Så bra du ringte [emoji1] Vi burde jo snart lage en oul-tråd også [emoji1]Ringte Ullevål, de hadde sendt brev 10.02 som jeg aldri fikk, så hurra, fikk dato for oul og hu skulle sende brevet en gang til! [emoji173]️
Ringte Ullevål, de hadde sendt brev 10.02 som jeg aldri fikk, så hurra, fikk dato for oul og hu skulle sende brevet en gang til! [emoji173]️
Så bra du ringte [emoji1] Vi burde jo snart lage en oul-tråd også [emoji1]