Legetime

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Da blir det legetime hos fastlegen i dag!! Dritt nervøs!! Pga ustabilt blodsukker burde jeg kanskje ha ventet en mnd til med å bli gravid, men sånn gikk det ikke. Håper han ikke blir sint eller no. Han sa sist at det ikke var krise å bli gravid, men jeg bør litt lengre ned i langtidsblodsukker..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei hei! Blodsukker er noe herk og sliter veldig med ustabilt blodsukker selv. Her fikk jeg beskjed om at så lenge det ikke gikk over "normalen" så skulle det gå bra da jeg ventet førstemann. :) lykke til! Kommer til å gå så bra!


Bruker den der tulletelefonen.
 
Hei hei! Blodsukker er noe herk og sliter veldig med ustabilt blodsukker selv. Her fikk jeg beskjed om at så lenge det ikke gikk over "normalen" så skulle det gå bra da jeg ventet førstemann. :) lykke til! Kommer til å gå så bra!


Bruker den der tulletelefonen.
Langtidsblodsukkeret va for 2 uker siden på 9-10 altså hba1c på 8 tallet. Har vert veldig flink siden el så håper den har gått ned, men det er jammen ikke lett dette her!!! Håper du har rett :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Langtidsblodsukkeret va for 2 uker siden på 9-10 altså hba1c på 8 tallet. Har vert veldig flink siden el så håper den har gått ned, men det er jammen ikke lett dette her!!! Håper du har rett :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Du får roe ned og slappe av. :) mitt ligger på 9 nå, men jobber hardt for å få det bed på iallefall 6, da blir jeg fornøyd! Men legene vil passe veldig godt på deg og hjelpe deg enda mer på veien til å få det ned. :) tenker på min mor som har langtidsblodsukker på 15-16. :eek: da skal ikke vi klage så mye iallefall!


Bruker den der tulletelefonen.
 
Du får roe ned og slappe av. :) mitt ligger på 9 nå, men jobber hardt for å få det bed på iallefall 6, da blir jeg fornøyd! Men legene vil passe veldig godt på deg og hjelpe deg enda mer på veien til å få det ned. :) tenker på min mor som har langtidsblodsukker på 15-16. :eek: da skal ikke vi klage så mye iallefall!


Bruker den der tulletelefonen.
For 1 år siden på denne tiden låg mitt på 23+ så jeg er veldig stolt av meg selv over at jeg etter 10 år med så høyt blodsukker har komt så langt som jeg har. Får prøve å slappe av. Merker allerede i dag at insulinbehovet har steget brutalt mye!! Steg fra 5-10 i blodsukker selv om jeg var fastende. Og det skal jo ikke skje !!:-O



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Legetimen gikk greit. Tok ingen prøver bare snakket litt og fikk henvisning til sykehus som forhåpentligvis har time til meg allerede neste uke. Fikk en fin svangerskapsbok, så nå har jeg noe å kose meg med :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp