Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg stresset over fødeplass, har ikke søkt , men skal dit i uke 10! Hvor har du søkt?Har ikke så mye å si for meg sånn sett, for må søke sykehusplass i uke 7 for å være sikret i Oslo, så det har jeg allerede fylt ut skjema for. Sånn sett har jeg allerede blitt "skrevet inn" lenge før uke 12
Men kan godt være de ikke gir meg noe svangerskapskort i uke 8, og det er helt greit å vente med tenker jeg.
Tenkte mer om legen blir irritert på å få meg inn så tidlig og bruker opp ressursene sine. Fikk nemlig "kjeft" av min ex-fastlege under forrige svangerskap for å komme med for kort mellomrom mellom to kontroller en gang, og bruke opp ressursene hennes for betalende kunder, siden man går gratis som gravid (og det var fordi hun hadde satt det opp sånn da hun skulle på ferie....) Så har litt dårlig erfaring med fastleger.
Men har en ny nå, så får krysse fingrene format det går fint.
Da har jeg fått legetimen allerede neste uke, da jeg er 8,5 uker på vei. Er ikke det fryktelig tidlig? Litt redd legesekreteren ikke visste helt når det var vanlig å gi time, og at legen bare synes det er bortkastet å ha meg inn...
Æ ska i uke 8+5 syns ikke det e tidlig, e jo ``bare`` før å bli meir rolig sånn at man ikke treng vær nærvevrak 1 måne til liksomÅ hør hjerte e jo fantastisk og kanskje man slappe av meir etterpå, evt e det noe galt får man ``rydda`` det av veien fort å slipp vent te uke 12 å bli sååå skuffet :S
Ja, det er sant det
Hjerte får man nok ikke høre. Legen min sa ved forrige graviditet at det ikke var sikkert hun kunne finne den i uke 12 heller (men det gjorde hun), men uke 8 blir i tidligste laget. Så blir bok bare urinprøve og kanskje blodprøve i første omgang tenker jeg.
Aha æ ska ditt før å se hjerte slåDerfør æ har fått time. Om ikke hadde æ nok venta te ue 12. Mene e jo innvendig ultra da
Regna æ me