Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Thea85
Jeg har lyst å ta den! Men vet ikke om det er kommet hit enda...? Noen som har tatt den i akershus/oslo område?
ORIGINAL: milla1989
Jeg skal ikke ta vaksina.. Har snakka med både legen min og jm om det.. Og begge mener at det ikke er så stor sjanse for at jeg skal bli smitta.. Er jo ikke så lenge til jeg skal føde, så de syntes ikke det var så viktig at jeg tok den..
ORIGINAL: Shauri
ORIGINAL: nattiis
ORIGINAL: Trico
jeg skal ikke ta den.. er allerede 3 personer som er daue etter å ha tatt vaksina så jeg tar ingen sjangser!!!
er sagt at det mest sannsynlig ikke var vaksinen de 3 døde av. disse var eldre alvorlig syke folk med "forventet" dødsfall.
men er jo litt rart at de døde etter å ha tatt vaksinen da.. men uansett.. når jeg hører slikt så blir jeg bare mer og mer skeptisk så jeg kommer nokk ikke til å ta den.. men for all del.. skjønner jo at folk ikke gidder å bli syke da..
Etter det jeg har lest så er det kun 70% som får beskyttelse gjennom vaksinen. Så er jo ingen garantier for at den virker...
ORIGINAL: Drømmeren
ORIGINAL: milla1989
Jeg skal ikke ta vaksina.. Har snakka med både legen min og jm om det.. Og begge mener at det ikke er så stor sjanse for at jeg skal bli smitta.. Er jo ikke så lenge til jeg skal føde, så de syntes ikke det var så viktig at jeg tok den..
Legen min sa også at vi er i risikogruppa hele barseltiden også... [8|]
ORIGINAL: Drømmeren
[:o][:o][:o]
hvis du syns du bør ta den så syns jeg du skal ta den :) dette er helt opp til deg snuppa :) lykke til ivertfall :)