Legen i morgen

SÅ gøy da, deilig med en ul tenker jeg :)

Terminen kan endre seg på OUL så ikke tenk for mye på det. Husk at sæd kan "overleve" i inntill 2 uker, så man vet aldri helt sikkert når egget har blitt befruktet ;) men 6 dager er ikke mye :)

Ja når jeg tenker over det så hadde vi tidlig UL forrige gang, jeg trodde jeg var nærmere 11 uker og ble satt tilbake til litt over 10. Men når jeg Kom på OUL så stemte menstermin perfekt!

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ja når jeg tenker over det så hadde vi tidlig UL forrige gang, jeg trodde jeg var nærmere 11 uker og ble satt tilbake til litt over 10. Men når jeg Kom på OUL så stemte menstermin perfekt!

<3 Gutt 04.02.12 <3
Jepp, tidlig ul gir en usikker termin..

Hehe, jepp ;)

Gå utifra legens ul termin enn så lenge, men ha din egen i bakhodet til senere.

Ble bare litt satt ut... Hun ville ha meg tilbake neste fredag;) så får se da;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Altså om den fortsatt står slik ved OUL, så husk på om du går på overtid at du så godt vet at du er 1 uke lenger.

Ja det var noe å merke seg, fordi da kan d jo faktisk være at jeg faktisk går for mye på overtid... Håper jeg slipper overtid, gutten min kom sist 8 dager før termin;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Ja det var noe å merke seg, fordi da kan d jo faktisk være at jeg faktisk går for mye på overtid... Håper jeg slipper overtid, gutten min kom sist 8 dager før termin;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
Hu eldste min ble født 3 uker før termin, ifølge OUL termin. Men hun var frisk og rask og så ut til å være fullbåren ;)

Back
Topp