Hehe, jepp
Gå utifra legens ul termin enn så lenge, men ha din egen i bakhodet til senere.
Altså om den fortsatt står slik ved OUL, så husk på om du går på overtid at du så godt vet at du er 1 uke lenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jepp
SÅ gøy da, deilig med en ul tenker jeg
Terminen kan endre seg på OUL så ikke tenk for mye på det. Husk at sæd kan "overleve" i inntill 2 uker, så man vet aldri helt sikkert når egget har blitt befruktet men 6 dager er ikke mye
Jepp, tidlig ul gir en usikker termin..Ja når jeg tenker over det så hadde vi tidlig UL forrige gang, jeg trodde jeg var nærmere 11 uker og ble satt tilbake til litt over 10. Men når jeg Kom på OUL så stemte menstermin perfekt!
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Hehe, jepp
Altså om den fortsatt står slik ved OUL, så husk på om du går på overtid at du så godt vet at du er 1 uke lenger.
Hu eldste min ble født 3 uker før termin, ifølge OUL termin. Men hun var frisk og rask og så ut til å være fullbårenJa det var noe å merke seg, fordi da kan d jo faktisk være at jeg faktisk går for mye på overtid... Håper jeg slipper overtid, gutten min kom sist 8 dager før termin
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3