Legekontroll

Jeg hadde kutta han ut! Jeg var sammen med en sånn en.. (faren til kommende barn) Jeg angrer ikke ET sekund på at jeg dro fra han. Jeg pakka alle sakene mine og dro til mor, så nå flytter jeg og hunden min inn i leilighet den 20. aug :) Har ikke noe kontakt med han nå, da han "har slutta å tenke" i følge ham selv, og han mener han er for gammel til å få barn nå. Han er 44. Han gikk så langt at han ringte privatklinikk for å høre anng pris på abort og når de hadde time.. han sa også at jeg var falsk fordi jg bare lurte han visstnok.. Han er HELT på villspor. En mann som han du beskriver trenger hjelp av en psykolog til å komme seg ut av bobla. Jeg har levert bekymringsmelding anng faren til barnet mitt til fastlegen hans, etter anbefaling fra min psykolog, da ho hørte hvordan han oppførte seg, og mente han var i psykose utifra beskrivelsen.. Også tenkte jeg: er det greit å gå å være så nervøs? Nei, så jeg valgte det beste for barnet, nemlig at jeg har det bra :) Om ikke du drar fra han, så kom deg iallefall bort litt, så får vi bare håpe at mannen din er mer voksen enn mannen min.. :) masse lykke til iallefall, og stor klem <3
Så tøft gjort av deg! Sender en klem i din retning også :-)

Vi skulle til amathea å prate med de igjen men så brøyt bilen samme. Og vi rakk ikke timen på sykehuset med mellomste og glemte det i alt styret. Men tenker ringe dit å få en ny time.

Han er flink med ungene og gjør alt annet men akkurat på dette er han bare sur og bitter
Dere må få en annen arena enn hjemme hvor han glefser og styrer. Han kan få blåse av skiten sin på sånne møtet i stedet hvor en tredjepart vil gi han inn for det. Tenker på deg.

Jeg vil ikke og kan ikke bare kutte han ut over en uoverensstemmelse. Vi har 7 år sammen og tre barn. Han har sagt han bare trenger litt tid men jeg har også sagt at jeg syns det er veldig tøft og tungt for meg slik ting er nå.

Tøft av deg å stå i det og forlate han når ting var som det var. Så all respekt for det. Frøkenandy

Vi prøver og jobbe jo med det. Men ja det er ekstremt mye negativitet nå. Jeg syns det er helt jævlig. Håper vi klarer legge det bort på ferie og kose oss som en familie. Jeg skal muligens ta med meg minstesnuppa på en tur bare hun og jeg alene i september med ei venninne. Får bare prøve å holde ut og håpe at han snart begynner å se litt lettere på ting

Uff får vondt i meg av å lese dette. Kan ikke være noe særlig bra for forholdet. Jeg håper han klarer å tenke annerledes etterhvert. :) Skjønner godt at du ikke vil dra fra mannen din... Men det er jo samtidig en forferdelig situasjon. :/

Jeg vil ikke og kan ikke bare kutte han ut over en uoverensstemmelse. Vi har 7 år sammen og tre barn. Han har sagt han bare trenger litt tid men jeg har også sagt at jeg syns det er veldig tøft og tungt for meg slik ting er nå.

Tøft av deg å stå i det og forlate han når ting var som det var. Så all respekt for det. Frøkenandy

Vi prøver og jobbe jo med det. Men ja det er ekstremt mye negativitet nå. Jeg syns det er helt jævlig. Håper vi klarer legge det bort på ferie og kose oss som en familie. Jeg skal muligens ta med meg minstesnuppa på en tur bare hun og jeg alene i september med ei venninne. Får bare prøve å holde ut og håpe at han snart begynner å se litt lettere på ting
Håper dere kommer dere gjennom det :-)
Mye og kaste bort når man har vært ilag i 7 år og har 3 barn sammen.
Sier som de andre, snakk med noen uten om. Kan hjelpe han og se ting på en annen måte. Og helst snakk med noen før dere går så langt ned at dere ikke kommer dere opp igjen.

Sender deg en kjempe klem <3

Jeg hadde tatt frem spedbarns bilde av de tre andre, klaska de i bordet og spurt om han kunne tenke seg et liv uten en av de. Også ville jeg sakt "vel du ber meg velge bort en eller ei slik nå, synes du det er rettferdig?" Man må av og til sette ting inn i et større perspektiv til disse dompappaene noen ganger.

Så fint å høre hjertelyden:)
Når sjokket til mannen har lagt seg så går det kanskje bedre..ta litt tiden til hjelp. Har han noen gode kompiser han kan blåse ut litt frustrasjon til? Istedenfor til deg? Sende han på en guttetur en helg eller kveld. Så får dere litt avstand og han kan tømme litt dritt ut av seg til noen andre enn deg..

Back
Topp