Jeg hadde kutta han ut! Jeg var sammen med en sånn en.. (faren til kommende barn) Jeg angrer ikke ET sekund på at jeg dro fra han. Jeg pakka alle sakene mine og dro til mor, så nå flytter jeg og hunden min inn i leilighet den 20. aug

Har ikke noe kontakt med han nå, da han "har slutta å tenke" i følge ham selv, og han mener han er for gammel til å få barn nå. Han er 44. Han gikk så langt at han ringte privatklinikk for å høre anng pris på abort og når de hadde time.. han sa også at jeg var falsk fordi jg bare lurte han visstnok.. Han er HELT på villspor. En mann som han du beskriver trenger hjelp av en psykolog til å komme seg ut av bobla. Jeg har levert bekymringsmelding anng faren til barnet mitt til fastlegen hans, etter anbefaling fra min psykolog, da ho hørte hvordan han oppførte seg, og mente han var i psykose utifra beskrivelsen.. Også tenkte jeg: er det greit å gå å være så nervøs? Nei, så jeg valgte det beste for barnet, nemlig at jeg har det bra

Om ikke du drar fra han, så kom deg iallefall bort litt, så får vi bare håpe at mannen din er mer voksen enn mannen min..

masse lykke til iallefall, og stor klem <3