Somine
Glad i forumet
Var hos fastegen min i dag. Litt spesielt kan man si. Får helt nervøst sammenbrudd når jeg snakker om barnløshet [&:] og muligheter vi har for at det skal gå bra. Bare jeg skriver så blir jeg helt rar. Nå har samboer funnet ut at hvis ikke hans er brukbare så kunne vi finne donor i utlandet. Kjemperart. Blir liksom mer og mer klar over hva vi må gå igjennom for at vi skal få barn.
Det legen forklarte meg ang hans prosess så skulle de ta en test til på KK og sentrifugere de for å hente ut noen løpere om virker. Om ikke de finner så går de inn kirurgisk etter de [&:][&:] Ikke noe kult for samboer nei. Men han må jo bidra med sitt uansett [8D][8D]
Men jeg må visst utredes uansett [:o]. Noe legen mente ikke var nødvendig siden alle prøver og slikt var i orden. Håper ikke jeg må "blåses" opp innvendig. Huffa [&:]
Noen som vet ?? Hvor langt jeg må utredes ??
Så vi kommer nok ikke i gang før etter sommerferien uansett. Laaang ventetid [:'(][:'(]
Men det skjer jo noe ihvertfall [:)]
Det legen forklarte meg ang hans prosess så skulle de ta en test til på KK og sentrifugere de for å hente ut noen løpere om virker. Om ikke de finner så går de inn kirurgisk etter de [&:][&:] Ikke noe kult for samboer nei. Men han må jo bidra med sitt uansett [8D][8D]
Men jeg må visst utredes uansett [:o]. Noe legen mente ikke var nødvendig siden alle prøver og slikt var i orden. Håper ikke jeg må "blåses" opp innvendig. Huffa [&:]
Noen som vet ?? Hvor langt jeg må utredes ??
Så vi kommer nok ikke i gang før etter sommerferien uansett. Laaang ventetid [:'(][:'(]
Men det skjer jo noe ihvertfall [:)]