September16
Glad i forumet
Jeg skal til tirsdag.er det 5 uker akkurat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går nok fint det!Skal om akkurat to uker, så der blir i uke 7.Var egentlig meningen å få i uke 8, men jeg blingsa litt på dagene da jeg snakket med legesekretæren, så hun trodde jeg var lengre på beina jeg ringte forbi bestille. Det går vel greit å ha første kontroll da også, eller er det alt for tidlig?
Det går nok fint det!Dere begynner sikkert å fylle ut helsekort for gravide og søke om fødeplass. Og snakke litt om det store som er på gang.
![]()
Hei, noen av de prøvene legen ønsker å ta, kan tidligst ta i uke 8. Mange leger ønsker å vente til uke 9-12 før de tar første ktrl. Da er de helt sikre på å få riktige verdierSkal om akkurat to uker, så der blir i uke 7.Var egentlig meningen å få i uke 8, men jeg blingsa litt på dagene da jeg snakket med legesekretæren, så hun trodde jeg var lengre på beina jeg ringte forbi bestille. Det går vel greit å ha første kontroll da også, eller er det alt for tidlig?
Jeg skal bestille time på mandagSist jeg var hos fastlegen anbefalte hun meg å bestille time med en gang jeg ble gravid. Hun mente at førstegangsfødende gjerne hadde en del spørsmål og det var greit å ta en prat tidlig i svangerskapet! Hun poengterte til og med at det er gratis å gå til legen når du er gravid.