Lege eller jordmor?:)

Bare jordmor, men skal til legen i morgen pga mulig urinveisinfeksjon :) men sånn normalt er det bare jordmor. Derimot synes jeg det er veldig lenge mellom første og andre timen. Var hos henne uke 12, OUL i uke 19 og så ikke tilbake før uke 26 :/

Jeg vil bare gå til lege denne gangen - har et veldig fint forhold til legen + at det er så mange som har dårlige ærfaringer med de to jordmødrene som jobber på min helsestasjon :/
Sist gikk jeg bare til lege når jeg måtte, hadde ei super jm! Men føler ikke det samme behovet denne gangen, heldigvis! :)

Begge deler, har bestilt time hos jordmor i bydelen i forrige uke. På grunn av venteliste så må jeg vente til 30.april (!) så jeg har bestilt hos gynekologen min i mellomtiden.

Jeg går til lege, har et godt forhold til legen min og føler jeg får det jeg trenger der :)

Egentlig bare jordmor, men så er legen min ny så han ville ha meg på besøk 4 ganger for å lære om gravide/ Men jeg synes kontrollene er mye bedre hos jordmor :)

Begge deler :) trives godt hos begge, men jordmor tar seg mer tid :)

Kun vært hos lege. Men den neste kontrollen (uke 25 ca) blir første hos jordmor. Videre har jeg ikke bestemt meg for. Vil hilse på jordmor først :)

Annenhver gang :)

Var hos legen i uke 11 for helsekort og blodprøver, ellers blir det bare jordmor tror jeg :) hadde første time hos jm nå i uke 24, og er veldig fornøyd! Kjempekoselig dame :)

Denne gangen går jeg bare til jordmor, sist gikk jeg annenhver gang.. Synes hun har litt bedre tid og er lettere å snakke med :)

Annenhver gang her, mem skulle gjerne vært hos jordmor bare. Ikke veldig fornøyd med legen min, men nå må jeg få sjekket noe vitamininnhold osv så sånn sett er det greit nok

Hver 3 uke hos lege og ca annen hver mnd hos jordmor :)

Er hos begge :) Første jordmor time på mandag. Er annenhver gang hos lege og jordmor

Er hos begge og trives hos begge :) Men merker jm har bedre tid, og da får også pappaen være med (vil ha legen for meg selv) og det trives jo han med :)

Back
Topp