Leddsmerter?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Flere som opplever å ha fått leddsmerter nå i etterkant av fødsel? Jeg har gradvis fått økende smerter i knær og ankler, er pinne stiv om morgenen og så går det seg til utover dagen. På kvelden og natta verker det i leddene. Armene har hengt seg på etter et døgn med mye byssing, så både skuldre, albuer, håndledd og fingre også er stive på morgenen og smertefulle på kveld/natt. Har aldri hatt noe lignende før, men begynte med kalsiumtilskudd i går siden jeg spiser melkefritt pga lillesnupp.
 
Har ikke merket det du beskriver, men jeg har problemer med en ankel etter en gammel skade, og siden jeg ikke beveget meg mye i svangerskapet er den ganske vond og ustabil nå. Må bruke tid på å trene den opp. Blir litt sliten i armer og skuldre av mye bæring, da :)
 
Heeeey! Spot on, har vært og knekt bekkenet og ryggen i dag hos kiropraktor [emoji16] er så stiv og støl! Fikk beskjed om å tøøøøøye kroppen mye! Har masse spenninger i musklene i lår, rumpe og rygg - sikkert pga byssing og bæring [emoji28]
 
Hadde myyye kroppsverk det første halve året etter jeg fikk første. Jeg sov veldig lite, og var stort sett alene med baby. Var nok en kombinasjon av lite søvn, stress og byssing/bæring. Men viktig å passe på å få i seg god, næringsrik mat.
 
Heeeey! Spot on, har vært og knekt bekkenet og ryggen i dag hos kiropraktor [emoji16] er så stiv og støl! Fikk beskjed om å tøøøøøye kroppen mye! Har masse spenninger i musklene i lår, rumpe og rygg - sikkert pga byssing og bæring [emoji28]
Får hive meg på litt bøy og tøy jeg også da, skikkelig plagsomt å verke sånn. Tenkte liksom at verking skulle gi seg etter fødsel når bekkenløsninga slapp, ikke at hele kroppen skulle bli vond:rolleyes:
 
Flere som opplever å ha fått leddsmerter nå i etterkant av fødsel? Jeg har gradvis fått økende smerter i knær og ankler, er pinne stiv om morgenen og så går det seg til utover dagen. På kvelden og natta verker det i leddene. Armene har hengt seg på etter et døgn med mye byssing, så både skuldre, albuer, håndledd og fingre også er stive på morgenen og smertefulle på kveld/natt. Har aldri hatt noe lignende før, men begynte med kalsiumtilskudd i går siden jeg spiser melkefritt pga lillesnupp.
Åhh, trodde det var bare meg!! Har så vondt nedover det ene lårbeinet og i knærne etter jeg har vært i bevegelse:wideyed: Etter tur er jeg så stiv i musklene at det er vanskelig å strekke seg ut ordentlig og de første skrittene går jeg helt krokete :p
 
Jeg ser ut som en stokk på kvelden, om jg har vært skikkelig aktiv. Barna syntes det er så gøy å få lov til og tråkke mamma på ryggen! Burde kanskje tatt meg en tur til kiropraktoren min
 
Litt betryggende å se at vi er flere! Vi har en del leddgikt i slekta så jeg har vært litt stressa.. men det hsr debutert annerledes. Kanskje det bare er en sånn hormonell greie som noen får? Det skjer jo så mye annet rart med kroppen, så hvorfor ikke liksom.
 
Google ammegikt. Kjempevanlig fenomen!
 
Back
Topp