Leddsmerter

MammaMreel

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Flere som har fått vondt i leddene i det siste? Er i uke 35 nå, og den siste uken har jeg fått vondt i leddene. Ikke alle ledd, begynte først i anklene.. Nå har jeg fått det i knærne og håndleddene. Har en del vann i kroppen da... Kanskje det har noe å si?:p Kjennes ut som dagen derpå/etter trening-støl :p

Jeg har vondt i knærne når jeg reiser meg, men det er verst i fingerleddene, og da spesielt om nettene og morgenene:p

Jeg har fått vonde ankler og knær. Har tre kneoperasjoner bak meg, så trodde det var fordi jeg har blitt tyngre og ikke har fått trent som før. Har i følge helsekortet 1-2 vann, og bruker kompresjonssokker store deler av dagen. Kanskje det er kombinasjonen med vann og hormoner?

Jeg er øm i håndleddene, og i fingrene om morgenen.. Håndleddene har jeg konkludert med at er pga at jeg bruker armene mye mer når jeg skal reise meg opp fra sofa, seng og lignende :P fingrene er hovne av vann så tenker det sikker har noe med det å gjøre..

Kjente i går at knærne var vonde. Tenkte bare det var fordi jeg har vært sengeliggende noen dager :p har ikke noe vann i kroppen, så har ikke noe med det å gjøre for min del iallefall!

Back
Topp