Leans IVF reise

Nydelige tester. :Heartred Hvisker gratulerer. :D

(Du er vel 10 dpo i dag og 12 dager siden Ovitrelle. Da er det nok babystrek. Og positiv digital 9 dpo hadde vært veldig tidlig altså).

Veldig spennende [emoji4] Tør ikke heeeelt å ta mot gratulasjoner enda, så sparer den noen dager til [emoji38][emoji173]️[emoji322] Ja, er 10dpo i dag. Satser på at neste test blir 13 dpo nå. Føler meg litt dritt overfor mannen som ikke aner at jeg har jukset [emoji15]
 
Jeg skulle egentlig bare «trøsteteste» før jeg åpnet brevet fra st.Olavs [emoji38] Håpte jeg skulle ha et lite halmstrå hvis brevet var kjipt.
Kommer nok ikke til å teste mer før søndag nå!
Men hadde veldig behov for det ørlille håpet nå [emoji4]

Deilig med ett håp, så gleder jeg meg til å se en digital hvor det står gravid på ila noen dager ❤️

Kos deg med ruging
 
Å herlighet så hyggelig det var her inne! Gratulerer!
 
Veldig spennende [emoji4] Tør ikke heeeelt å ta mot gratulasjoner enda, så sparer den noen dager til [emoji38][emoji173]️[emoji322] Ja, er 10dpo i dag. Satser på at neste test blir 13 dpo nå. Føler meg litt dritt overfor mannen som ikke aner at jeg har jukset [emoji15]

Ikke føl på det. Det et jo din kropp som har vært gjennom alt nå, så det er lov at man må teste da. Ikke ha dårlig samvittighet for det. :Heartred
 
Jeg ser strek på begge, uten tvil[emoji173]️ og sterkere idag!! Så krysses alt som krysses kan for at den trenden fortsetter[emoji7][emoji7]
 
Ikke føl på det. Det et jo din kropp som har vært gjennom alt nå, så det er lov at man må teste da. Ikke ha dårlig samvittighet for det. :Heartred

Ja, absolutt [emoji4] Men dårlig samvittighet allikevel. Spesielt siden jeg ikke har sagt noe til han om testing. Får se om jeg får han med på å teste på lørdag istedet [emoji38]
 
Ja, absolutt [emoji4] Men dårlig samvittighet allikevel. Spesielt siden jeg ikke har sagt noe til han om testing. Får se om jeg får han med på å teste på lørdag istedet [emoji38]

Skjønner det altså, men jeg tenker at hele opplegget er en mye større påkjenning på oss kvinnene enn mannfolka. Så at vi kjenner på rettetang blir liksom bare naturlig følge. :p

Få han med på lørdagstest. :D
 
Aaaltfor lenge til søndag ja!:woot: Håper du får ham med deg på litt tidligere testing hvis du kjenner at du vil det. Som Eddiwen sier, det er du som står i den desidert største belastninga i dette, så du må gjøre det som kjennes best for deg. Uansett, jeg har veldig troa nå altså, og heier alt jeg kan!
 
Veldig spennende [emoji4] Tør ikke heeeelt å ta mot gratulasjoner enda, så sparer den noen dager til [emoji38][emoji173]️[emoji322] Ja, er 10dpo i dag. Satser på at neste test blir 13 dpo nå. Føler meg litt dritt overfor mannen som ikke aner at jeg har jukset [emoji15]
Ehh tok en skjul jeg og , den første :hilarious: :angelic:
 
Skjønner det altså, men jeg tenker at hele opplegget er en mye større påkjenning på oss kvinnene enn mannfolka. Så at vi kjenner på rettetang blir liksom bare naturlig følge. :p

Få han med på lørdagstest. :D

Har begynt kampanje nå for å teste på lørdag [emoji38][emoji1303] Tror han er litt utålmodig han også for svaret var «det styrer du» [emoji4]
 
Aaaltfor lenge til søndag ja!:woot: Håper du får ham med deg på litt tidligere testing hvis du kjenner at du vil det. Som Eddiwen sier, det er du som står i den desidert største belastninga i dette, så du må gjøre det som kjennes best for deg. Uansett, jeg har veldig troa nå altså, og heier alt jeg kan!

Ja, har allerede nevnt lørdag for han [emoji38] Tror han er med på det [emoji4] Han begynner å bli utålmodig han også [emoji38] tusen takk for heiing [emoji173]️
 
Har begynt kampanje nå for å teste på lørdag [emoji38][emoji1303] Tror han er litt utålmodig han også for svaret var «det styrer du» [emoji4]

Yes! Da blir det lørdag da. :D
 
Gud kor glad jeg er på deres vegne altså! [emoji7][emoji173]️ Her ser det virkelig ut til at du er gravid. Nå må spiren sitte til juni [emoji1374] Hva føler du nå? [emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg testa i skjul fra 6-12 dpo[emoji38][emoji38] fikk positiv 9 dpo, og klarte å skjule det! Så dro jeg på jobb 2 døgn fra tidlig morgen 10 dpo, og ga mannen en digital på ettermiddagen 12 dpo når jeg kom hjem fra jobb[emoji173]️ hadde nok sliti mer med å holde meg om jeg var hjemme 10 og 11 dpo[emoji85][emoji85]
 
Gud kor glad jeg er på deres vegne altså! [emoji7][emoji173]️ Her ser det virkelig ut til at du er gravid. Nå må spiren sitte til juni [emoji1374] Hva føler du nå? [emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk [emoji173]️ Jeg jubler absolutt ikke enda! Tar ingenting for gitt med så svake streker så jeg har litt mer håp enn i går men ikke så mye mer enn det [emoji4] Jeg føler egentlig ikke så mye annet enn utålmodighet og at jeg vil ta av med tester men tror ikke jeg får mannen med på det [emoji38] Har fremdeles ikke noen symptomer annet enn lutinussymptomer og litt lett mensmurring.
Hvordan føler du deg?
 
Jeg testa i skjul fra 6-12 dpo[emoji38][emoji38] fikk positiv 9 dpo, og klarte å skjule det! Så dro jeg på jobb 2 døgn fra tidlig morgen 10 dpo, og ga mannen en digital på ettermiddagen 12 dpo når jeg kom hjem fra jobb[emoji173]️ hadde nok sliti mer med å holde meg om jeg var hjemme 10 og 11 dpo[emoji85][emoji85]

Haha! Godt å høre! Føler meg litt loco som driver å smugtester [emoji38] Har lyst til å svi av både digitale og cb tidligtest og alt jeg har [emoji23] Ååååååh.. kan ikke tiden bare fly til lørdag da?
 
Back
Topp