Leans IVF reise

Okei.. så jeg er e idiot! Jeg har NULL selvkontroll. I går når brevet kom i posten fra St.Olavs gikk jeg hjem, tok to tester før jeg åpner brevet. Håpte på et halmstrå å holde i hvis ingen søsken kom på frys. På den digitale stod det «ikke gravid», på strimmelen stod det en ultrasvak strek som jeg kalte skygge. Jeg er flau over meg selv og skammer meg! ALLIKEVEL tok jeg en test i morges også (alt i skjul for mannen). I dag syns jeg streken var sterkere og ikke SÅ vanskelig å se [emoji15] Aaarrrrgggg! Jeg skulle jo ikke tidligteste! Nå lurer jeg på om det har klikka for meg og at jeg bare innbiller meg streker?

Test fra i går:
Vis vedlegget 276187

Test fra i dag:
Vis vedlegget 276188

Og jeg erklærer herved meg selv som klin gal! [emoji849]
Her er det helt klart strek!!:joyful: :smiley-angelic001Men hvor lenge er det siden du satt EL sprøyta nå?
 
Okei.. så jeg er e idiot! Jeg har NULL selvkontroll. I går når brevet kom i posten fra St.Olavs gikk jeg hjem, tok to tester før jeg åpner brevet. Håpte på et halmstrå å holde i hvis ingen søsken kom på frys. På den digitale stod det «ikke gravid», på strimmelen stod det en ultrasvak strek som jeg kalte skygge. Jeg er flau over meg selv og skammer meg! ALLIKEVEL tok jeg en test i morges også (alt i skjul for mannen). I dag syns jeg streken var sterkere og ikke SÅ vanskelig å se [emoji15] Aaarrrrgggg! Jeg skulle jo ikke tidligteste! Nå lurer jeg på om det har klikka for meg og at jeg bare innbiller meg streker?

Test fra i går:
Vis vedlegget 276187

Test fra i dag:
Vis vedlegget 276188

Og jeg erklærer herved meg selv som klin gal! [emoji849]
Sånn så min første ut og , herrgud såååå gøyt :D:woot: hvorange dpo var dette ? :p Min så sånn ut på 10 dpo :joyful:
No skal 2019 blir våres år :woot: :D
 
Jeg ser strek på begge, og sterkest i dag!! [emoji7][emoji173]️ Her er det absolutt håp! Jeg tror du er gravid jeg altså [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji1374]

Jeg har fått et lite håp igjen nå! Men tør ikke å ta helt av [emoji4] Har fått tøysestreker før, så tror ikke på det før jeg har en digital som sier gravid [emoji4]
 
Hehe, kjenner godt til hvor enkelt det er å havne i fella der!!

Men jeg har tenkt sånn; hvorfor vente med å finne ut av en så positiv nyhet?
Eller; bedre å starte med blenda tester tidlig å gradvis godta at de er negative!
For mine forhåpninger hadde vært mye større om jeg hadde venta til testdag..
 
Sykt spennende! Jeg som liksom skulle være flink og vente til søndag [emoji849]
Ja der ser du er ikke lett og vente til test dag :hilarious:
Jeg hadde jo egentlig test dag i dag, og i morgen er det jeg Fikk min første veldig veldig svake fine strek :happy: som du har på din her
 
Sykt spennende! Jeg som liksom skulle være flink og vente til søndag [emoji849]
Kjempe spennende! Og skjønner godt at du ikke klarte å vente lenger, jeg tester alltid (altfor) tidlig! :joyful: Kjempe positivt at testen i dag er sterkere i går :happy: Tror og håper dette går riktig vei :hug013
 
Nydelige tester. :Heartred Hvisker gratulerer. :D

(Du er vel 10 dpo i dag og 12 dager siden Ovitrelle. Da er det nok babystrek. Og positiv digital 9 dpo hadde vært veldig tidlig altså).
 
Hehe, kjenner godt til hvor enkelt det er å havne i fella der!!

Men jeg har tenkt sånn; hvorfor vente med å finne ut av en så positiv nyhet?
Eller; bedre å starte med blenda tester tidlig å gradvis godta at de er negative!
For mine forhåpninger hadde vært mye større om jeg hadde venta til testdag..

Jeg skulle egentlig bare «trøsteteste» før jeg åpnet brevet fra st.Olavs [emoji38] Håpte jeg skulle ha et lite halmstrå hvis brevet var kjipt.
Kommer nok ikke til å teste mer før søndag nå!
Men hadde veldig behov for det ørlille håpet nå [emoji4]
 
Nydelige tester! Her må det være spire på gang[emoji7][emoji173]️ disse testene er jo også litt tregere... tror du kan klinke til med digital i helga[emoji8][emoji173]️ hvisker gratulerer jeg!
 
Ja der ser du er ikke lett og vente til test dag :hilarious:
Jeg hadde jo egentlig test dag i dag, og i morgen er det jeg Fikk min første veldig veldig svake fine strek :happy: som du har på din her

Det var faktisk helt umulig å vente [emoji15] Hadde ikke sjans!
 
Kjempe spennende! Og skjønner godt at du ikke klarte å vente lenger, jeg tester alltid (altfor) tidlig! :joyful: Kjempe positivt at testen i dag er sterkere i går :happy: Tror og håper dette går riktig vei :hug013

Nei, jeg fikk bare akutt testetrang og akutt mangel på selvbeherskelse på en gang [emoji15] Helt ubrukelig [emoji38] Litt håp er tilbake nå!
 
Det var faktisk helt umulig å vente [emoji15] Hadde ikke sjans!
Nei vannskelig når du har de i hendene :hilarious:
Men det var en fin test da, en ny i morgen igjen ?
Jeg har 4 til jeg bare tester ut :hilarious:
Tar vell en i ettermiddag og bare for se :bored:
Ja vet det er helt teit, men de trenger ikke ligge i skuffen heller da :wacky:
 
Back
Topp