Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

Nei,det høres jo helt horribelt ut. Snakket med jordmor i dag (som akkurat har sluttet på kk) og hun sa jeg ikke skulle bekymre meg, men sa samtidig at det er et problem at ledelsen ikke hører på de ansatte. Får håpe det ikke er stappfullt av fødende når jeg skal i ilden ;)
Uff. De må ha noen utrolig slitsomme arbeidsforhold :( Håper virkelig det blir ordnet opp i veldig fort! Virker ikke forsvarlig at det skal være slike arbeidsforhold for de. Og heller ikke forsvarlig at fødende blir nedprioritert. Vi får satse på at det er rolig på avdelingen når det er vår tur ❤️
 
Uff. De må ha noen utrolig slitsomme arbeidsforhold :( Håper virkelig det blir ordnet opp i veldig fort! Virker ikke forsvarlig at det skal være slike arbeidsforhold for de. Og heller ikke forsvarlig at fødende blir nedprioritert. Vi får satse på at det er rolig på avdelingen når det er vår tur ❤️
Ja, vi får satse på det!❤ det var lignende forhold sa jeg var der med nr 1. Da gikk de ut og advarte folk mot å føde i helgene Storebror kom en søndag, og jeg ble veldig godt ivaretatt både på føden og på barsel.
 
Ja, vi får satse på det!❤ det var lignende forhold sa jeg var der med nr 1. Da gikk de ut og advarte folk mot å føde i helgene Storebror kom en søndag, og jeg ble veldig godt ivaretatt både på føden og på barsel.
Høres bra ut ❤️ Det rammer nok ikke alle fødende, men de det rammer er det nok skikkelig gale for :( Håper de får ryddet opp i rotet veldig fort ❤️
 
Håper alt står bra tii med deg, Lean! Nå har lillebror endelig komt ut til oss! Han kom 17. Mars, alt gikk fint og han er helt perfekt! Jeg er ekstremt lettet over at alt gikk som det skulle. Veldig bra her på KK akkurat nå, både på føden og på barsel.
 
Håper alt står bra tii med deg, Lean! Nå har lillebror endelig komt ut til oss! Han kom 17. Mars, alt gikk fint og han er helt perfekt! Jeg er ekstremt lettet over at alt gikk som det skulle. Veldig bra her på KK akkurat nå, både på føden og på barsel.

Gratulerer så mye med lillebror :Heartred
 
Håper alt står bra tii med deg, Lean! Nå har lillebror endelig komt ut til oss! Han kom 17. Mars, alt gikk fint og han er helt perfekt! Jeg er ekstremt lettet over at alt gikk som det skulle. Veldig bra her på KK akkurat nå, både på føden og på barsel.
Ååååå for en nydelig beskjed å få ❤️ Jeg er så glad for deg! Gratulerer så mye med en nydelig lillebror :) Godt å høre at du har hatt en fin opplevelse ❤️ Håper dere får en fin tid fremover og ta godt vare på deg selv ❤️

Jeg var faktisk på kk i går og fikk sjekket at alt stod bra til. Kjente lite liv i magen og ble bekymret. Fikk full pakke med sparketest, urinprøve og ultralyd. De mente at alt stod bra til og at jeg skulle komme tilbake i dag hvis han fremdeles var rolig :)
 
Ååååå for en nydelig beskjed å få ❤️ Jeg er så glad for deg! Gratulerer så mye med en nydelig lillebror :) Godt å høre at du har hatt en fin opplevelse ❤️ Håper dere får en fin tid fremover og ta godt vare på deg selv ❤️

Jeg var faktisk på kk i går og fikk sjekket at alt stod bra til. Kjente lite liv i magen og ble bekymret. Fikk full pakke med sparketest, urinprøve og ultralyd. De mente at alt stod bra til og at jeg skulle komme tilbake i dag hvis han fremdeles var rolig :)
Takk ❤Det er så deilig å ha han trygt ute! Huff, ikke noe kjekt når man begynner å bekymre seg for aktivitsnivået. Hvordan har han vært i dag da?
 
Takk ❤Det er så deilig å ha han trygt ute! Huff, ikke noe kjekt når man begynner å bekymre seg for aktivitsnivået. Hvordan har han vært i dag da?
Jaaa det kan jeg godt forstå ❤️ Så deilig at han endelig er ute :) I dag har det vært mye mer aktivitet i magen heldigvis :D
 
Samme som deg! Hvor langt er du nå? Jeg er allerede 22 uker- det går jo så fort!! Ble du helt kvitt den forferdeliige kvalmen? ❤️
Nydelig! Elsker å kjenne at han er aktiv og turner inni magen ❤️ Ja, tiden går! Og nå er du over halvveis! Helt herlig ❤️ Jeg er 28+4 i dag, begynner å bli skummelt lite tid igjen til termin nå :eek: Har begynt å få småpanikk for alt som ikke er klart!
 
4B010C09-08DE-4EBC-A211-86D74AFEA6D1.jpeg

732E9034-5746-4004-B6A0-92A8F42D7E74.jpeg
29+0 ❤️
I dag har jeg kjent minimannen hikke for første gang :DDet var helt magisk ❤️
Den siste uken har han vært masse aktiv heldigvis :)
Begynner å føle på at det begynner å nærme seg nå, og har begynt å få litt panikk for alt som ikke er klart. Neste helg skal vi på Barnas hus og prøve bilstol. Blir godt å krysse den av på listen :D
Syns det er tungt å jobbe 100%, men om 3 uker har jeg 2 uker ferie, så jobb en uke, så ferie en uke, så jobb 1,5 uke så er det permisjon ❤️
Kjenner det er både kjekt og skummelt samtidig! Føler liksom ikke at jeg er klar! Æææææææ! Hjelp!
Legger ved magebilde for første gang på noen uker :)
 
Så flott mage!!!! :D Ja nesting instinktet begynner vel nå tenker jeg ? :hilarious:
Så flott ordning du har fiksa med ferie etc før permisjon da? Virka jo kjempe bra :)
 
Så flott mage!!!! :D Ja nesting instinktet begynner vel nå tenker jeg ? :hilarious:
Så flott ordning du har fiksa med ferie etc før permisjon da? Virka jo kjempe bra :)
Tusen takk ❤️ Hehe.. ja, det har egentlig vært der hele tiden. Nå er det mer panikken som setter inn :p Ja, veldig grei ordning. Måtte få brukt opp litt ferie før jeg går ut i permisjon så da ble løsningen slik :)
 
30+0 ❤️

Stor milepæl syns jeg! Endelig er vi bikket 30 uker :) Minimannen sparker og er superaktiv heldigvis, det er så herlig! Jeg sover dårligere og dårligere for tiden, men klager egentlig ikke. Jeg har en frisk, fin gutt i magen og ingenting kan ødelegge det ❤️ Nå er endelig bilstol på plass. Når vi kom hjem fra bilstol-shopping var jaggu meg huset fullt og det var full babyshower ❤️ Jeg har verdens fineste venninner og familie altså! De hadde alliert seg med mannen, pyntet huset, laget masse god mat, kjøpt masse fine gaver og stilte opp. Var helt sjokkert jeg, for jeg forventet absolutt ikke noe sånt :) Formen er fin, men kjenner at det begynner å bli tungt å jobbe 100%. Er hoven i bein og fingrer og føler meg litt stappfull i magen men ellers er formen fin :)
Legger ved litt babyshower-bilder. Magebilde får jeg ikke tatt før i kveld.
 

Vedlegg

  • 28B3079E-88B1-4411-B09B-8BC6A74BA8ED.jpeg
    28B3079E-88B1-4411-B09B-8BC6A74BA8ED.jpeg
    42,4 KB · Visninger: 61
  • 29290F27-5565-4C66-B592-66B707D9F201.jpeg
    29290F27-5565-4C66-B592-66B707D9F201.jpeg
    44,2 KB · Visninger: 56
  • 752947A5-F19F-49FA-81D8-7B2A4118037E.jpeg
    752947A5-F19F-49FA-81D8-7B2A4118037E.jpeg
    34,2 KB · Visninger: 56
  • 241FE8E0-952C-4762-BB7B-8814C9CD8F15.jpeg
    241FE8E0-952C-4762-BB7B-8814C9CD8F15.jpeg
    32,2 KB · Visninger: 55
  • EB53E6F7-0A7C-4166-8CA6-766F1090C5A2.jpeg
    EB53E6F7-0A7C-4166-8CA6-766F1090C5A2.jpeg
    46,8 KB · Visninger: 59
  • 4FEB5CB5-7F0A-4F8C-AC22-CAA3AFD49169.png
    4FEB5CB5-7F0A-4F8C-AC22-CAA3AFD49169.png
    129,5 KB · Visninger: 60
Da var magebilde på plass også :)
 

Vedlegg

  • BE13A489-E188-4FAA-BA59-8F44436DE73B.jpeg
    BE13A489-E188-4FAA-BA59-8F44436DE73B.jpeg
    18,4 KB · Visninger: 52
Fine Lean! Gratulerer med 30- Du ser fantastisk ut!! Nå er det bare en liten sluttspurt igjen! ❤️ Så STAS med babyshower også!! Hyggelig oppdatering! ❤️❤️ Kos deg masse med de siste ukene!!
 
Back
Topp