Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

Fine Lean! Gratulerer med 30- Du ser fantastisk ut!! Nå er det bare en liten sluttspurt igjen! ❤️ Så STAS med babyshower også!! Hyggelig oppdatering! ❤️❤️ Kos deg masse med de siste ukene!!
Tusen takk, fine Eplebit ❤️ Ja, tiden går fortere og fortere syns jeg! Hvordan har du det?
 
Tusen takk, fine Eplebit ❤️ Ja, tiden går fortere og fortere syns jeg! Hvordan har du det?
Helt enig! Jeg måtte forte meg å sende inn melding om permisjon til jobben i dag- det er bare 3 mnd og noen dager til jeg skal ta ut perm liksom! Sprøtt!
Alt er bra- jeg ligger med beina høyt for å lure baby litt høyere opp i magen. Han har sparket og herjet heeelt nederst i dag så jeg ble helt utslitt! :laughing021
 
Helt enig! Jeg måtte forte meg å sende inn melding om permisjon til jobben i dag- det er bare 3 mnd og noen dager til jeg skal ta ut perm liksom! Sprøtt!
Alt er bra- jeg ligger med beina høyt for å lure baby litt høyere opp i magen. Han har sparket og herjet heeelt nederst i dag så jeg ble helt utslitt! :laughing021
Hehehe.. ja, da er det på tide å få sendt inn søknad ja :) Trenger man å sende noe inn på jobben? Jeg har kun søkt på nav liksom!
Slitsomt med sparking helt nede i magen ja! Her er det også sånn med en gang står oppreist. Da er det tissing hvert 4. minutt :p
 
Gratulerer med 30 uker, babyshower,bilstol og en superfin mage :D:D
 
Hehehe.. ja, da er det på tide å få sendt inn søknad ja :) Trenger man å sende noe inn på jobben? Jeg har kun søkt på nav liksom!
Slitsomt med sparking helt nede i magen ja! Her er det også sånn med en gang står oppreist. Da er det tissing hvert 4. minutt :p

Vi må det i kommunen, i hvert fall! :) åja, den tissingen ass! Jeg får heeelt noia og bare MÅ på do asap for å tisse, og så kommer det ut ca like mye som en halv cola-kork?! Lure- baby!! :laughing001
 
Vi må det i kommunen, i hvert fall! :) åja, den tissingen ass! Jeg får heeelt noia og bare MÅ på do asap for å tisse, og så kommer det ut ca like mye som en halv cola-kork?! Lure- baby!! :laughing001
Hmm.. får høre med sjefen i morgen :) Jaaa! Kjennes ut som om man skal tisse minst en liter, og så kommer det 4 dråper :p 5 min senere: reprise :D
 
31+0 ❤️
Syns tiden går forholdsvis fort nå faktisk!
Travle dager på jobb og ting i heimen som skal klargjøres før mini kommer til verden.
Har begynt å pakke fødebagen faktisk :)
Er begynt å bli ganske hoven i både hender og føtter, det er utrolig ubehagelig men har vært hos legen og sjekket blodtrykk og urin, og begge var fine :) I dag fikk vi endelig kjøpt stellebord, det var utrolig deilig å få i hus ❤️ Gleder meg til å «innrede» det :p
Tror forresten jeg har kjent mine første kynnere i dag. Ubehagelige greier, men godt å vite at det ikke er farlig :) Minimannen sparker og styrer på i magen, jeg bare nyter alle bevegelser.
Mandag neste uke reiser jeg en tur til København og blir der i 6 dager, det gleder jeg meg stort til :D har to uker ferie fra og med mandag av. Kjenner det trengs etter hvert. I dag måtte jeg gå tidlig fra jobb, følte meg uggen og utrolig sliten. Magebilde får vente til i morgen, nå er det natta :D
 
31+0 ❤️
Syns tiden går forholdsvis fort nå faktisk!
Travle dager på jobb og ting i heimen som skal klargjøres før mini kommer til verden.
Har begynt å pakke fødebagen faktisk :)
Er begynt å bli ganske hoven i både hender og føtter, det er utrolig ubehagelig men har vært hos legen og sjekket blodtrykk og urin, og begge var fine :) I dag fikk vi endelig kjøpt stellebord, det var utrolig deilig å få i hus ❤️ Gleder meg til å «innrede» det :p
Tror forresten jeg har kjent mine første kynnere i dag. Ubehagelige greier, men godt å vite at det ikke er farlig :) Minimannen sparker og styrer på i magen, jeg bare nyter alle bevegelser.
Mandag neste uke reiser jeg en tur til København og blir der i 6 dager, det gleder jeg meg stort til :D har to uker ferie fra og med mandag av. Kjenner det trengs etter hvert. I dag måtte jeg gå tidlig fra jobb, følte meg uggen og utrolig sliten. Magebilde får vente til i morgen, nå er det natta :D

Så herlig at ting går så bra! Købentur blir jo supert- en av mine favorittbyer ! ❤️ Nyt ferien, den er vel fortjent!
:talk017
 
Så herlig at ting går så bra! Købentur blir jo supert- en av mine favorittbyer ! ❤️ Nyt ferien, den er vel fortjent!
:talk017
Ja, det nyter jeg virkelig altså ☺️ Har ikke bare vært et enkelt og greit svangerskap så er glad for alle gode dager jeg får :D
København blir herlig! Håper været blir bra :)
Hvordan går det med deg? Husker du å roe ned og slappe av litt?
 
33+1 ❤️
Tiden går og fødsel nærmer seg med stormskritt!
Det er med skrekkblandet fryd jeg ser fremover mot fødsel. Rart hvor mange forskjellige følelser man kan ha om en og samme ting. Tenker mye på hvordan livet blir når han endelig er kommet til verden. Hvordan han blir, hvordan han ser ut, hvordan vi kommer til å oppdra han.. Er fremdeles helt uvirkelig for meg at det vokser et helt ekte lite menneske inni magen min, og at han snart skal komme ut til oss! Sliter fremdeles med å tro på det. Det er så uvirkelig at JEG skal bli mamma!

Anyway.. mini er stort sett veldig aktiv og sparker og åler seg masse i magen ❤️ I dag har han vært ganske rolig, så da kommer katastrofetankene med en gang. Er han like rolig i natt/i morgen tidlig blir det tur på kk for å sjekke.
Når vi var på tur til København i påsken var han superaktiv hver dag heldigvis :) Det er så deilig å kjenne spark og se magen bevege seg som om det er en alien inni der som forsøker å komme seg ut :D
Nå er stort sett alt på listen min handlet inn og fødebagen nærmer seg klar også.
Så nå gjenstår bare venting tror jeg :)
 

Vedlegg

  • 280BFF9B-9A1D-4BFC-9769-30D293166177.jpeg
    280BFF9B-9A1D-4BFC-9769-30D293166177.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 66
34+5 og offisielt høygravid ❤️
40 dager igjen til termin. I dag ble jeg akutt klar for å få han ut :D Jeg gleder meg enormt til å møte vårt lille mirakel og jeg gleder meg enormt til å ha han utenfor kroppen istedet for inni :p
Begynner å bli slitsomt og tungt å være gravid nå.
Klarer ikke så mye lenger og måtte bare gi meg på jobb midt på dagen på torsdag og dro ikke på jobb på fredag. Heldigvis har jeg ferie neste uke, men lurer på å høre med legen om det kan være lurt med sykmelding frem til permisjon nå. Sliter med en gang jeg er oppe og går i mer enn 5 min, å sitte i ro er utrolig ubehagelig og på grensen til vondt. Tror rett og slett jeg må gi meg på jobb og høre på kroppen :) Skal heldigvis til legen på mandag.
Håper tiden fremover mot fødsel går fort nå :)
 
Hei! Hvordan går det med deg og magen? Nærmer seg mer og mer nå! Snart får du møte den lille! ❤ Min lille er allerede 2mndr gammel(i morgen). Har allerede nesten glemt ubehaget på slutten av graviditeten (nesten). Lykke til med innspurten!
 
Hei! Hvordan går det med deg og magen? Nærmer seg mer og mer nå! Snart får du møte den lille! ❤ Min lille er allerede 2mndr gammel(i morgen). Har allerede nesten glemt ubehaget på slutten av graviditeten (nesten). Lykke til med innspurten!
Hei frøken ❤️ Her går det greit :) Kommer oppdatering i neste post. Dæven som tiden går! Er mini allerede 2 mnd? :eek: Går det fint med dere? Hvordan har du det etter fødsel?
 
36+3 ❤️

Det nærmer seg mer og mer og jeg blir mer og mer utålmodig :p
Formen er grei men er sliten, sover dårlig, vondt i ryggen, føler at maten kommer opp igjen når jeg legger meg ned, føler magen holder på å sprekke, er hoven i hender og føtter, er småkvalm innimellom... Men det er helt overkommelig. Heller alt det enn den kvalmen jeg hadde de første 4-5 mnd :)
Gleder meg veldig til å ha han på utsiden av kroppen istedet for inni ❤️ Gleder meg til å se dette lille vidunderet vårt! Kanskje det går opp for meg da at jeg er mamma? For jeg forstår det fremdeles ikke. Av og til kvepper jeg når jeg ser ned på magen og skjønner at jeg faktisk helt på ekte er gravid! Det er helt merkelig men jeg sliter fremdeles, i uke 36 med å forstå at jeg er gravid og at vi snart har vår helt egen, helt ekte baby!
Spent på hvordan fødsel starter, hvordan fødsel går, hvordan jeg og kroppen min takler fødsel, hvordan det føles når han endelig er ute, hvordan han har det, hvordan han ser ut, hvordan han blir.. En million spørsmål som jeg ikke kan Google meg til å få svar på :p
Var hos jordmor i dag, og han ligger riktig vei men hodet er ikke festet enda. Ellers var alt tipp topp :)
Så nå ventes det.. og ventes og ventes. Går bare hjemme og venter og forsøker å få tiden til å gå :)
Skulle prøve å barbere leggene i dag, det kunne ha blitt en rimelig komisk video :p Herregud så jeg styrte! Høygravid kjerring i et dusjkabinett med badekar str mini i bunnen. Holdt på å le meg ihjel oppi der! Ikke rakk jeg hele beina og ikke så jeg hva jeg gjorde på. Og når jeg skulle reise meg igjen var det ikke akkurat grasiøst :D :p Brukte vel en god halvtime på hele seansen!

Ha en flott 17. mai :)
 
Hei frøken ❤️ Her går det greit :) Kommer oppdatering i neste post. Dæven som tiden går! Er mini allerede 2 mnd? :eek: Går det fint med dere? Hvordan har du det etter fødsel?
Det går fint med oss! Mini er så rolig å ha med og gjøre - så vi koser oss. Fikk dessverre blindtarmbetennelse ca tre uker etter fødsel, så måtte operere og var innlagt fem døgn på Haukeland (sammen med mini og pappaen - storebror måtte være med besteforeldre). Syykt stressende opplevelse med en så liten baby - takk og pris for at han er så rolig om. Fikk bæreforbud i ca 4 uker (inkl mini) etter operasjon, så det var jo festlig. Men nå koser vi oss bare!

Skjønner at du er spent for fødsel, og håper du får en fin opplevelse! Det er hvert fall ingenting som kan sammenlignes med å få den lille babyen sin på brystet etter den sinnsyke jobben man nettopp har vært gjennom! ❤

Ønsker deg en fin 17.mai! Nå er du snart i mål!
 
Det går fint med oss! Mini er så rolig å ha med og gjøre - så vi koser oss. Fikk dessverre blindtarmbetennelse ca tre uker etter fødsel, så måtte operere og var innlagt fem døgn på Haukeland (sammen med mini og pappaen - storebror måtte være med besteforeldre). Syykt stressende opplevelse med en så liten baby - takk og pris for at han er så rolig om. Fikk bæreforbud i ca 4 uker (inkl mini) etter operasjon, så det var jo festlig. Men nå koser vi oss bare!

Skjønner at du er spent for fødsel, og håper du får en fin opplevelse! Det er hvert fall ingenting som kan sammenlignes med å få den lille babyen sin på brystet etter den sinnsyke jobben man nettopp har vært gjennom! ❤

Ønsker deg en fin 17.mai! Nå er du snart i mål!
Oj!!! Det hørtes vondt ut! Uff.. ja, kan forstå at det er slitsomt å ligge på sykehus nyoperert med en nyfødt baby :eek: Holy moly!
Godt å høre at det gikk bra til slutt og at mini er så rolig og bedagelig :) Så deilig at det bare er kos og fint nå da.

Ja, jeg gruer meg egentlig ikke så mye. Er bare mest spent på hvordan forløpet blir og hvordan(og når) fødsel starter og hvordan både jeg og mannen takler det :) Det går nok bra :) Og jeg gleder meg enormt til å møte lille lykketrollet vårt ❤️
 
Spennende å følge deg! Har lest igjennom dagboken din (heeele dagboken) :hilarious: og ser at vi ligger ganske likt! Jeg er 37+0 i dag med nummer to, og ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å få han ut nå. Håper virkelig at du får en flott opplevelse av fødsel og alt som hører med, jeg har virkelig ingen negative følelser forbundet med min første fødsel :D nå derimot er jeg spent da, for har ca. 2 cm åpning og går egentlig bare å venter på rier eller at vannet skal gå :rolleyes: og det kan ta tiiiiiiid. Men om bare noen uker har vi begge fått babyene våre uansett - og det er jammen meg noe å glede seg over :p håper du og dine har hatt en fin 17. mai! :D
 
Spennende å følge deg! Har lest igjennom dagboken din (heeele dagboken) :hilarious: og ser at vi ligger ganske likt! Jeg er 37+0 i dag med nummer to, og ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å få han ut nå. Håper virkelig at du får en flott opplevelse av fødsel og alt som hører med, jeg har virkelig ingen negative følelser forbundet med min første fødsel :D nå derimot er jeg spent da, for har ca. 2 cm åpning og går egentlig bare å venter på rier eller at vannet skal gå :rolleyes: og det kan ta tiiiiiiid. Men om bare noen uker har vi begge fått babyene våre uansett - og det er jammen meg noe å glede seg over :p håper du og dine har hatt en fin 17. mai! :D

Oj! Da har du fått lest endel ja :eek: Takk for at du har lest :) Ja, da er vi jo veldig lik! Jeg er 36+4 i dag så er jo bare et par dager etter deg :)
Kan godt forstå at du er klar for å få mini ut nå ja. Er kommet dit selv også. Oj, virker jo nesten som du nesten er litt i gang med fødsel allerede :)
Hvor i landet holder du til? Hvis du er fra Bergen kan vi jo risikere å treffes i gangene på føden :)
Forresten godt å høre at du hadde en fin fødsel med førstemann ❤️ Elsker å høre sånt!
Håper du også har hatt en strålende flott 17. Mai :)
 
Back
Topp