Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

Lean! For et fantastisk lite hjerte du har i magen! Utrolig kjipt å miste deg! Håper du ombestemmer deg etter hvert, og kommer tilbake til oss i fanklubben ❤️
Håper kvalmen snart gir seg. Skjønner at det er helt grusomt å måtte håndtere nå. Stor klem!! ❤️
 
12+3 ❤️
Tusen takk for allefine meldinger her inne ❤️ Dere er en magisk gjeng! Har ikke hatt så mye overskudd til å oppdatere her inne, og nå når appen også er borte merker jeg at det blir ekstra knotete. Så jeg kommer nok til å forsvinne mer og mer herfra, for nettversjonen av bv blir jeg ikke venner med.

Formen er fremdeles dårlig. Er fremdeles konstant kvalm, men i varierende grad. Jeg har gode dager og dårlige dager. Håper veldig at de gode dagene blir flere og de dårlige færre
Håper dere alle har det fint ❤️ Jeg heier på dere ❤️
Uff, så ugreit med den der kvalmen da! Håper det gir seg snart! Har samme forhold til nettversjon bv som deg, så kommer meg knapt innom lenger. Men koselig å se en oppdatering fra deg! Håper du ikke blir heeelt borte da! :) :*
 
13+2 ❤️

Fremdeles kvalm.. skulle ønske kvalmen gikk over snart! Begynner å bli en smule lei!
Var hos jordmor på mandag. Hun hadde ul apparat, så vi fikk se en veldig aktiv liten krabat inni der ❤️ Helt nydelig!
Har bestilt ul for å forhåpentligvis få vite kjønn når vi er 15+0. Veldig spent Ikke at det betyr noe, men er såååå nysgjerrig!


Har ikke tenkt å forlate dere helt, men blir betydelig mindre aktiv her når det ikke er en app Er innom titt og ofte og leser, men skriver veldig mye mindre nå enn jeg gjorde.
 
Ååå, beste Lean! ❤️
Utrolig at du allerede er i uke 13!! Og fryktelig kjedelig med den kvalmen, altså. Jeg har snev av kvalme her og der, men den der ekstreme greia slipper jeg unna heldigvis. Jeg håper så veldig at kvalmen slipper nå straks- og at du får nyte graviditeten litt og! Og SELVFØLGELIG blir det gøy å finne ut kjønnet! Har du noen magefølelse eller? Spennende, altså!! ❤️❤️❤️
 
14+0 ❤️
Og jeg er fremdeles mye kvalm Noen gode dager er jeg bare litt kvalm hele tiden, de dårlige dagene er jeg veldig kvalm hele tiden. Eneste tiden jeg får fred er når jeg sover.
Om en uke skal vi på ul for å forhåpentligvis få vite kjønnet og sjekke igjen at alt ser bra ut.
Utrolig spent på den timen
Ellers er det ikke så mye å fortelle herfra. Kvalmen har overtatt og styrer for tiden hele livet mitt.
Kan noen fortelle meg hvilken dato og klokkeslett jeg slutter å være kvalm? Hadde vært greit å ha noe å forholde seg til
 
Ååå, beste Lean! ❤️
Utrolig at du allerede er i uke 13!! Og fryktelig kjedelig med den kvalmen, altså. Jeg har snev av kvalme her og der, men den der ekstreme greia slipper jeg unna heldigvis. Jeg håper så veldig at kvalmen slipper nå straks- og at du får nyte graviditeten litt og! Og SELVFØLGELIG blir det gøy å finne ut kjønnet! Har du noen magefølelse eller? Spennende, altså!! ❤️❤️❤️
Gode Eplebit ❤️
Ja, de sier tiden flyr! Jeg og kvalmen min syns den S.N.E.G.L.E.R seg avgårde
Jeg og veldig mange andre rundt meg har magefølelse på jente, så det er nok en gutt :laughing002
 
14+0 ❤️
Og jeg er fremdeles mye kvalm Noen gode dager er jeg bare litt kvalm hele tiden, de dårlige dagene er jeg veldig kvalm hele tiden. Eneste tiden jeg får fred er når jeg sover.
Om en uke skal vi på ul for å forhåpentligvis få vite kjønnet og sjekke igjen at alt ser bra ut.
Utrolig spent på den timen
Ellers er det ikke så mye å fortelle herfra. Kvalmen har overtatt og styrer for tiden hele livet mitt.
Kan noen fortelle meg hvilken dato og klokkeslett jeg slutter å være kvalm? Hadde vært greit å ha noe å forholde seg til

Så spennende at dere får vite kjønnet snart! Husk å oppdatere oss da! :) Håper virkelig kvalmen roer seg snart - den har vart lenge nok nå altså!!❤
 
15+0 ❤️

I dag skal vi på ultralyd og er så spent Er veldig spent på om vi får vite kjønn i dag. Det viktigste er at alt er bra. Håper virkelig alt er bra med lille bøllefrøet vårt ❤️
Ellers er kvalmen så vidt begynt å slippe taket litt. Håper det fortsetter trenden med mindre og mindre kvalme! Er sykmeldt 70% til over nyttår og kjenner det trengs. Er ikke god nok i formen til å jobbe 100% igjen enda.
Blir nok en ny oppdatering her senere i dag om hvordan det gikk på ul.
 
Tusen takk alle sammen ❤️
Viktigst av alt: minien hadde det strålende og alt så bra ut. Masse bevegelse og god stemning. Når det er sagt, ser det ut som en liten guttebaby jeg bærer på inni magen ❤️ Hun ville ikke si med 100% sikkerhet, men vi så snoppen flere ganger og hun ville tro det var en gutt
 

Vedlegg

  • 366E6837-DF7A-45C9-94A6-854BE2C74C9E.jpeg
    366E6837-DF7A-45C9-94A6-854BE2C74C9E.jpeg
    136,9 KB · Visninger: 81
Åååh! Så himla stas! Gratulerer med en superfin liten baby! Og livet som guttemamma er helt fantastisk! ❤️
 
Såå gøy å komme inn til mange oppdateringer, også UL da gitt. Gratulerer med en liten guttebaby i magen :Heartblue Fantastisk!! Og glad for å høre at kvalmen slipper litt nå. Håper du får muligheten til å nyte dette etterlengtede svangerskapet litt også :) Stor klem fra meg:rendeer
 
Å, det blir en gutt!! gratulerer! Det er så deilig å se at de er aktive og høre at alt ser bra ut! ❤
 
Gratulerer med gutt i magen :Heartblue Livet som guttemamma er hærlig...(og litt bråkete :laughing021)
Vi har 2, men det høres ofte ut som 10.:laughing025
Håper kvalmen din fordufter helt nå, og at du får noen fine uker fremover mot termin:love7
 
15+6 ❤️

Julefreden begynner å senke seg, kvalmen har vært ganske mye bedre enn den har vært den siste tiden. Lillegull kjenner jeg ikke enda. Gleder meg til å kunne kjenne liv ❤️
Nå er vi klar for julefeiring med familien min i morgen og gleder oss til å få alle sammen på besøk i morgen. Første gang vi har jul hos oss
Kjenner at denne julen er en jeg har gledet meg til på veldig mange år. Tror det har noe med lillegull i magen å gjøre Neste år blir enda bedre når lillegull er med oss og feirer sin første jul.

Man blir jo litt tankefull i slike tider, og når jeg tenker tilbake på året som har gått, må jeg si at dere her inne har gjort alt så mye bedre ❤️
Så tusen takk til alle dere her inne. For alle gode ord, all oppmuntring, alle trøstende ord, alle som har gledet seg med meg. Dere er UNIK og jeg er så glad for dere ❤️
Jeg heier på dere alle sammen!

Takk for året som er gått, gratulerer til dere som endelig er blitt gravid, masse lykke til dere som ikke har lykkes enda. Til dere sender jeg ALT babystøvet jeg har ❤️

Nå håper jeg alle har en fin jul og at dere koser dere masse ❤️
 
God jul, beste Lean! ❤️ Så glad for å høre at kvalmen er bedre! Nyt julen med alle dine! Klem! ❤️
 
15+6 ❤️

Julefreden begynner å senke seg, kvalmen har vært ganske mye bedre enn den har vært den siste tiden. Lillegull kjenner jeg ikke enda. Gleder meg til å kunne kjenne liv ❤️
Nå er vi klar for julefeiring med familien min i morgen og gleder oss til å få alle sammen på besøk i morgen. Første gang vi har jul hos oss
Kjenner at denne julen er en jeg har gledet meg til på veldig mange år. Tror det har noe med lillegull i magen å gjøre Neste år blir enda bedre når lillegull er med oss og feirer sin første jul.

Man blir jo litt tankefull i slike tider, og når jeg tenker tilbake på året som har gått, må jeg si at dere her inne har gjort alt så mye bedre ❤️
Så tusen takk til alle dere her inne. For alle gode ord, all oppmuntring, alle trøstende ord, alle som har gledet seg med meg. Dere er UNIK og jeg er så glad for dere ❤️
Jeg heier på dere alle sammen!

Takk for året som er gått, gratulerer til dere som endelig er blitt gravid, masse lykke til dere som ikke har lykkes enda. Til dere sender jeg ALT babystøvet jeg har ❤️

Nå håper jeg alle har en fin jul og at dere koser dere masse ❤️
Det blir stas med jul og baby i magen. Det blir det for min del også:happy: Her begynte jeg å kjenne liv 18+6, og nå kjenner jeg litt nesten hver dag. Det er bare å glede seg til du kjenner litt aktivitet. Når har du termin?
 
Back
Topp