Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

Føler med deg med den kvalmen altså..:HeartredHåper for din del at den gradvis gir seg snart:smiley-angelic001

Godt å høre at lillemini har det bra der inne:love7

Huff!! Det høres skikkelig slitsomt ut!! Godt du får hjelp og oppfølging! :Heartred
Og så godt å høre at lille bøllefrø har det bra!! :love7
Håper kvalmen blir en kortvarig affære!

Å herlighet, var det så ille? Godt du nå er kommet hjem, får hjelp og håper virkelig det blir litt bedre etterhvert nå [emoji173]️ Et svangerskap er virkelig ingen dans på roser, men hardt arbeid. Heldigvis er premien verdt all smerte og alle plager et tilbakelagt kapittel [emoji8] Sender deg en stor klem!

Ååh neii! Ikke rart du gledet deg til å komme hjem fra ferie! Så godt at du får hjelp! [emoji173]️ Håper det ikke varer alt for lenge! Klem!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Uff, stakkars deg![emoji173][emoji173][emoji173] Håper du snart blir bedre! Bra at den lille har det fint!

Dere er de beste i verden [emoji173]️ Takk for gode ord og støtte! Jeg har vert innom og lest men ikke hatt så mye overskudd til å oppdatere. Nå kommer det oppdatering under her [emoji4]
 
9+3 [emoji173]️

4. dagen som innlagt. Håper virkelig jeg får komme hjem i dag [emoji4] Ble forespeilet hjemreise i går, men hadde fremdeles 3+ på ketoner i urinen, så måtte bli «I alle fall en dag til». Men nå har jeg spist godt, drukket godt, fått masse væske intravenøst, fått masse piller og masse omsorg fra nydelige sykepleiere. Så nå håper jeg virkelig at jeg får reise hjem og ruge videre [emoji4]
Skulle egentlig på ul på St.Olavs på mandag, men jeg ble innlagt istedet. Så vi skal ta den ul her i Bergen istedet så fort jeg er ute av sykehuset igjen [emoji4]
 
Da var lille Emmi født [emoji173]️

Åååååååå nå griner jeg! På legekontoret [emoji24] Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Håper det går fint med dere? Gikk fødsel fint? Ble hun født i dag? Ææææææ! Fortell! (når du har tid og overskudd [emoji173]️) Gjerne på pm om du ikke vil her [emoji173]️
 
Åååååååå nå griner jeg! På legekontoret [emoji24] Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Håper det går fint med dere? Gikk fødsel fint? Ble hun født i dag? Ææææææ! Fortell! (når du har tid og overskudd [emoji173]️) Gjerne på pm om du ikke vil her [emoji173]️

Hihi, du er søt [emoji173]️ Tusen takk! Hun ble født 10.november kl.19.09. Det var virkelig en drømmefødsel på 4 timer, og jeg tok henne imot selv. Virkelig spesielt [emoji7] Hvordan går det med deg?? Plutselig har du også premien i armene dine!
 
Hihi, du er søt [emoji173]️ Tusen takk! Hun ble født 10.november kl.19.09. Det var virkelig en drømmefødsel på 4 timer, og jeg tok henne imot selv. Virkelig spesielt [emoji7] Hvordan går det med deg?? Plutselig har du også premien i armene dine!

Så nydelig [emoji7] Gratulerer så mye med lillegull [emoji173]️ Oppdatering kommer under her [emoji173]️
 
10+0 [emoji173]️

Jeg ble skrevet ut fra Haukeland (KK) på torsdag. Tok ul på fredag her i Bergen istedet for den jeg skulle ha tatt på mandag. Var en nydelig ul som tok lang tid og vi fikk se lille bøllefrø sprelle og bevege seg [emoji7] Alt så fint ut.

Min form er ok. Går på kvalmestillende 3 forskjellige ganger for dagen. Det holder kvalmen sånn noenlunde i sjakk. Er fremdeles konstant kvalm, men det er en mye svakere kvalme og jeg spyr ikke lenger.
Er sykmeldt ut mnd. Håper kvalmen har gitt seg til da. Vis vedlegget 280448
 
10+0 [emoji173]️

Jeg ble skrevet ut fra Haukeland (KK) på torsdag. Tok ul på fredag her i Bergen istedet for den jeg skulle ha tatt på mandag. Var en nydelig ul som tok lang tid og vi fikk se lille bøllefrø sprelle og bevege seg [emoji7] Alt så fint ut.

Min form er ok. Går på kvalmestillende 3 forskjellige ganger for dagen. Det holder kvalmen sånn noenlunde i sjakk. Er fremdeles konstant kvalm, men det er en mye svakere kvalme og jeg spyr ikke lenger.
Er sykmeldt ut mnd. Håper kvalmen har gitt seg til da. Vis vedlegget 280448
Åh, så herlig med fin ultralyd! Er så deilig å se den lille sprelle og bevege på seg!Godt å høre du er skrevet ut nå! Krysser fingrene for at kvalmen letter om noen få uker! [emoji173]
 
Åh, så herlig med fin ultralyd! Er så deilig å se den lille sprelle og bevege på seg!Godt å høre du er skrevet ut nå! Krysser fingrene for at kvalmen letter om noen få uker! [emoji173]

Tusen takk [emoji173]️ Er godt å være hjemme igjen. Ja, håper virkelig kvalmen avtar etter hvert [emoji173]️ Alt vel med deg og lillegull?
 
10+0 [emoji173]️

Jeg ble skrevet ut fra Haukeland (KK) på torsdag. Tok ul på fredag her i Bergen istedet for den jeg skulle ha tatt på mandag. Var en nydelig ul som tok lang tid og vi fikk se lille bøllefrø sprelle og bevege seg [emoji7] Alt så fint ut.

Min form er ok. Går på kvalmestillende 3 forskjellige ganger for dagen. Det holder kvalmen sånn noenlunde i sjakk. Er fremdeles konstant kvalm, men det er en mye svakere kvalme og jeg spyr ikke lenger.
Er sykmeldt ut mnd. Håper kvalmen har gitt seg til da. Vis vedlegget 280448
Så godt at alt er bra med lille bøllefrø :joyful:
Og at kvalmen hvertfall er litt bedre! Håper den letter ordentlig snart!! :Heartred
 
Tusen takk [emoji173]️ Er godt å være hjemme igjen. Ja, håper virkelig kvalmen avtar etter hvert [emoji173]️ Alt vel med deg og lillegull?
Alt vel med oss! Kjenner mer og mer bevegelser, og det er så koselig! Hvordan er formen din nå da? noe bedre? [emoji173]
 
Alt vel med oss! Kjenner mer og mer bevegelser, og det er så koselig! Hvordan er formen din nå da? noe bedre? [emoji173]

Så deilig med bevegelse [emoji7] Min form er ca samme [emoji30] Blir liksom ikke kvitt kvalmen..
 
10+6 [emoji173]️

Nesten 11 uker nå. En uke og en dag til neste og siste Trondheimtur og til jeg er i uke 12 [emoji7]. Gleder meg og er veldig spent på den ultralyden. Håper alt fremdeles er bra inni der for lillefrø [emoji173]️
Kvalmen er fremdeles slitsom og jeg er fremdeles avhengig av piller 3 ganger for dagen for å fungere.
Gleder meg veldig til å være kvitt kvalmen altså! Utrolig irriterende å syns at alt jeg syns luktet godt før nå lukter død og fordervelse [emoji38][emoji23] Sitter for øyeblikket og er kvalm over mannens deo som henger igjen på meg etter en klem for 10 min siden [emoji15]
Skulle ikke vert lov å ha en sånn luktesans!
 
10+6 [emoji173]️

Nesten 11 uker nå. En uke og en dag til neste og siste Trondheimtur og til jeg er i uke 12 [emoji7]. Gleder meg og er veldig spent på den ultralyden. Håper alt fremdeles er bra inni der for lillefrø [emoji173]️
Kvalmen er fremdeles slitsom og jeg er fremdeles avhengig av piller 3 ganger for dagen for å fungere.
Gleder meg veldig til å være kvitt kvalmen altså! Utrolig irriterende å syns at alt jeg syns luktet godt før nå lukter død og fordervelse [emoji38][emoji23] Sitter for øyeblikket og er kvalm over mannens deo som henger igjen på meg etter en klem for 10 min siden [emoji15]
Skulle ikke vert lov å ha en sånn luktesans!

Å fyyy! Stakkars deg! Det er innafor å synes det er dritt med kvalme og luktesans, altså! Håper symptomene roer seg veeeldig ned så fort du bikker uke 12! Og masse tillykke på siste ultralyd! ❤️❤️
 
10+6 [emoji173]️

Nesten 11 uker nå. En uke og en dag til neste og siste Trondheimtur og til jeg er i uke 12 [emoji7]. Gleder meg og er veldig spent på den ultralyden. Håper alt fremdeles er bra inni der for lillefrø [emoji173]️
Kvalmen er fremdeles slitsom og jeg er fremdeles avhengig av piller 3 ganger for dagen for å fungere.
Gleder meg veldig til å være kvitt kvalmen altså! Utrolig irriterende å syns at alt jeg syns luktet godt før nå lukter død og fordervelse [emoji38][emoji23] Sitter for øyeblikket og er kvalm over mannens deo som henger igjen på meg etter en klem for 10 min siden [emoji15]
Skulle ikke vert lov å ha en sånn luktesans!
Masse lykke til på ul! :Heartred Håper kvalmen gir seg snart
 
12+3 ❤️
Tusen takk for allefine meldinger her inne ❤️ Dere er en magisk gjeng! Har ikke hatt så mye overskudd til å oppdatere her inne, og nå når appen også er borte merker jeg at det blir ekstra knotete. Så jeg kommer nok til å forsvinne mer og mer herfra, for nettversjonen av bv blir jeg ikke venner med.

Formen er fremdeles dårlig. Er fremdeles konstant kvalm, men i varierende grad. Jeg har gode dager og dårlige dager. Håper veldig at de gode dagene blir flere og de dårlige færre
Håper dere alle har det fint ❤️ Jeg heier på dere ❤️
 
Lillegull sier hei fra ul i Trondheim 12+0 ❤️
 

Vedlegg

  • FA58D5C2-B68D-43E7-AEA1-DF7865CDE654.jpeg
    FA58D5C2-B68D-43E7-AEA1-DF7865CDE654.jpeg
    131,8 KB · Visninger: 88
12+3 ❤️
Tusen takk for allefine meldinger her inne ❤️ Dere er en magisk gjeng! Har ikke hatt så mye overskudd til å oppdatere her inne, og nå når appen også er borte merker jeg at det blir ekstra knotete. Så jeg kommer nok til å forsvinne mer og mer herfra, for nettversjonen av bv blir jeg ikke venner med.

Formen er fremdeles dårlig. Er fremdeles konstant kvalm, men i varierende grad. Jeg har gode dager og dårlige dager. Håper veldig at de gode dagene blir flere og de dårlige færre
Håper dere alle har det fint ❤️ Jeg heier på dere ❤️

Tenk at du er over 12 grensa og snart i andre trimester da! Tiden flyr :D Skjønner du misliker nettleser. Ble så skuffa selv, men trives så godt at jeg gav det en sjanse. Ble fort vant, så håper du prøver. Trist å miste deg og ikke få fulgt deg videre :Heartred Håper formen din blir bedre snart! Stor klem til deg og lillegull :happy:
 
Back
Topp