Leander stellematte

Sol1996

Betatt av forumet
Aprilspirene 2023
Noen som har denne, evnt. vurderer å kjøpe? Hva er det som gjør denne så bra i forhold til «vanlige»? Er jo en del dyrere i forhold til andre så lurer på om det er verdt det.

Noen som har denne, evnt. vurderer å kjøpe? Hva er det som gjør denne så bra i forhold til «vanlige»? Er jo en del dyrere i forhold til andre så lurer på om det er verdt det.
Sniker. Nettopp kjøpt! Det er 25% på BarnasHus i dag, så da blir de i hvert fall litt billigere. Vil i hvert fall anbefale det sterkt fremfor de som er kledd i stoff. Det har vi hatt til første, og det er så sykt kronglete. Ville heller ha valgt oppblåsbar i plast fremfor med stoff. Tror IKEA har en sånn i hvert fall :)

Sniker. Er mange til salgs på Finn :cat:

(Har og er svært fornøyd)

Jeg har den og er superfornøyd. Enkelt og kunne tørke av ved søl, og super og ha med på stranden og reise og bruke ute på terrassen. Stor og god enda til 2 åringen her!

Vi har også denne og er veldig fornøyd. Vi har en fra done by deer som vi også er fornøyd med. Begge er uten stoff. De med stoff virker sykt upraktiske. Hender innimellom at det kommer noen uhell.

var på tanken på å bestille denne, men fant ut at ikea sin värda stellematte vil fungere like bra. Den er fast, dekt i plast som bare kan tørkes av og koster 249kr.
Vi har alltid brukt håndduk på stellematta vi har nå, det er skum med bomullstrekk over. Synes det er upraktisk med trekk som må vaskes, i tillegg til at den løsner i sømmene og glidelåsen. Så den går i søpla så raskt vi får kjøpt oss ny.

Ikke hatt, men bestilt nå til lillesøster :) storesøster har refluks, og alt vi hadde og Eide måtte bygges opp for å bedre symptomene hennes. Denne matten er høyere ved hodeenden enn alt som er helt flatt! Såå, nå helgarderer vi oss! :laughing025

Har kjøpt stellematte fra babycare; https://www.babycare.no/stellepute-ceba-baby-retro-cars-48x70. Den er laget i pvc, så lett å tørke av.

Likevel så vurderer jeg faktisk å bestille den leander stellematten i tillegg, og kanskje bruke den fra babycare på hytta. Vi må stelle sideveis på en kommode på badet, og det var litt høye kanter på den første. Meen hadde klart oss godt med den, så spørs om Leandermatten er verdt de ekstra 800kr..

Har kjøpt stellematte fra babycare; https://www.babycare.no/stellepute-ceba-baby-retro-cars-48x70. Den er laget i pvc, så lett å tørke av.

Likevel så vurderer jeg faktisk å bestille den leander stellematten i tillegg, og kanskje bruke den fra babycare på hytta. Vi må stelle sideveis på en kommode på badet, og det var litt høye kanter på den første. Meen hadde klart oss godt med den, så spørs om Leandermatten er verdt de ekstra 800kr..
Sjekk Finn?

Vi har også sett på Leandermatten, men prisen har gjort at vi har slått den fra oss. Har stellematte etter førstemann som jeg har sydd trekk til av voksduk, den fungerte helt ypperlig.

Fant én stellematte på Finn.no per nå, til 800 kr… så ikke så billig. :bag:

Vi har også sett på Leandermatten, men prisen har gjort at vi har slått den fra oss. Har stellematte etter førstemann som jeg har sydd trekk til av voksduk, den fungerte helt ypperlig.

Anbefaler autosøk. Titt og ofte det kommer matter til ok pris

• Liker
Reactions: HCS

Sniker. Og i så fall er den faktisk billigere ny med 25% tilbud på BarnasHus :) Jeg fikk den til 750kr.

Back
Topp