Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Nettopp kjøpt! Det er 25% på BarnasHus i dag, så da blir de i hvert fall litt billigere. Vil i hvert fall anbefale det sterkt fremfor de som er kledd i stoff. Det har vi hatt til første, og det er så sykt kronglete. Ville heller ha valgt oppblåsbar i plast fremfor med stoff. Tror IKEA har en sånn i hvert fallNoen som har denne, evnt. vurderer å kjøpe? Hva er det som gjør denne så bra i forhold til «vanlige»? Er jo en del dyrere i forhold til andre så lurer på om det er verdt det.

Sjekk Finn?Har kjøpt stellematte fra babycare; https://www.babycare.no/stellepute-ceba-baby-retro-cars-48x70. Den er laget i pvc, så lett å tørke av.
Likevel så vurderer jeg faktisk å bestille den leander stellematten i tillegg, og kanskje bruke den fra babycare på hytta. Vi må stelle sideveis på en kommode på badet, og det var litt høye kanter på den første. Meen hadde klart oss godt med den, så spørs om Leandermatten er verdt de ekstra 800kr..

Anbefaler autosøk. Titt og ofte det kommer matter til ok prisVi har også sett på Leandermatten, men prisen har gjort at vi har slått den fra oss. Har stellematte etter førstemann som jeg har sydd trekk til av voksduk, den fungerte helt ypperlig.
Fant én stellematte på Finn.no per nå, til 800 kr… så ikke så billig.![]()
Sniker. Og i så fall er den faktisk billigere ny med 25% tilbud på BarnasHusVi har også sett på Leandermatten, men prisen har gjort at vi har slått den fra oss. Har stellematte etter førstemann som jeg har sydd trekk til av voksduk, den fungerte helt ypperlig.
Fant én stellematte på Finn.no per nå, til 800 kr… så ikke så billig.![]()