Leamus under øyet!!

Leamus har jeg en del av også. Så i en annen tråd her at du også har migrene. Dette sliter jeg veldig med til vanlig, men magnesium og vitamin d-tilskudd har hjulpet meg med begge deler. Utrolig frustrerende å ha leamus hele tiden!!

Leamus har jeg en del av også. Så i en annen tråd her at du også har migrene. Dette sliter jeg veldig med til vanlig, men magnesium og vitamin d-tilskudd har hjulpet meg med begge deler. Utrolig frustrerende å ha leamus hele tiden!!
Kanskje jeg skulle prøvd d-vit i tillegg da... Hvor mye må du ta for å holde det vekk?

Kanskje jeg skulle prøvd d-vit i tillegg da... Hvor mye må du ta for å holde det vekk?

Jeg hadde litt lave verdier så jeg måtte ta 20 mg i 3 mnd (men her må lege inn i bildet hvis du skal ta så mye), men vedlikeholdsdosen nå er 10 mg og omega 3 kapsler i tillegg. Da er verdiene helt normale, og det er ikke fare for for mye. :)

Herlighet! Jeg hadde ringt legen og spurt om jeg kunne komme og sjekke om jeg hadde mangel på noe. Hadde blitt gal! :O
Tar det med osteopaten min på onsdag først :-P
Han hjalp meg med propp i øret en gang og :-P

Så verdt en prat med han først. ;-)

Propper jo i meg dobbel dose magnesium også, men men....

Begynner å bli gal Ja :-o

Du får gjøre det. Hold oss oppdatert da!

Har du husket å tatt magnesium da?

Det var lenge å gå med leamus:o

Huff :o har du hørt med lege?
Ikke at jeg vet om der er så mye de kan gjøre heller da, men.. Har aldri hatt sånn så lenge selv :o
Nei ikke enda, ifølge Google er det ikke så mye å gjøre noe med :-o
Annet enn at legen kan sjekke om jeg mangler noe mineraler eller vitaminer feks. Skal høre med osteopaten i morgen om han kan noe om det..

Back
Topp